Známe ceny nového Hyundaie Tucson. Lidové rozhodně nejsou, jak je na tom konkurence a kolik vlastně nové SUV od Korejců stojí?
Nošovické SUV dorazilo na český trh s poměrně sebevědomou cenou. Nebojte se, základní cena dorazí v září, nyní je k dispozici jen lépe vybavená verze. Jak je na tom ale konkurence?
Nejlevnější z konkurentů je kupodivu Škoda Yeti s 1,2 TSI 81 kW ve výbavě Active za 379 900 Kč. Druhým nejlevnějším je Nissan Qashqai, který s 1,2 TCe ve výbavě Visia stojí 384 900 Kč. Pod hranici 400 tisíc se dostává také Kia Sportage, která nyní přichází se sníženou cenou. S 1,6 o výkonu 99 kW stojí 399 980 Kč.
Renault Kadjar nyní stojí nejméně 489 990 Kč s benzinovou 1.2 TCe. No a nejdražší ze všech je Hyundai Tucson s motorem 1,6 GDI s výkonem 97 kW. Nejméně si připravte částku 529 990 Kč.
Na detailní srovnání včetně stejné výbavy si musíme ještě chvíli počkat. Až dorazí na náš trh i základní verze Kadjaru a Tucsonu srovnáme ceny detailně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?