Známe ceny nového Hyundaie Tucson. Lidové rozhodně nejsou, jak je na tom konkurence a kolik vlastně nové SUV od Korejců stojí?
Nošovické SUV dorazilo na český trh s poměrně sebevědomou cenou. Nebojte se, základní cena dorazí v září, nyní je k dispozici jen lépe vybavená verze. Jak je na tom ale konkurence?
Nejlevnější z konkurentů je kupodivu Škoda Yeti s 1,2 TSI 81 kW ve výbavě Active za 379 900 Kč. Druhým nejlevnějším je Nissan Qashqai, který s 1,2 TCe ve výbavě Visia stojí 384 900 Kč. Pod hranici 400 tisíc se dostává také Kia Sportage, která nyní přichází se sníženou cenou. S 1,6 o výkonu 99 kW stojí 399 980 Kč.
Renault Kadjar nyní stojí nejméně 489 990 Kč s benzinovou 1.2 TCe. No a nejdražší ze všech je Hyundai Tucson s motorem 1,6 GDI s výkonem 97 kW. Nejméně si připravte částku 529 990 Kč.
Na detailní srovnání včetně stejné výbavy si musíme ještě chvíli počkat. Až dorazí na náš trh i základní verze Kadjaru a Tucsonu srovnáme ceny detailně.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?