Známe ceny nového Hyundaie Tucson. Lidové rozhodně nejsou, jak je na tom konkurence a kolik vlastně nové SUV od Korejců stojí?
Nošovické SUV dorazilo na český trh s poměrně sebevědomou cenou. Nebojte se, základní cena dorazí v září, nyní je k dispozici jen lépe vybavená verze. Jak je na tom ale konkurence?
Nejlevnější z konkurentů je kupodivu Škoda Yeti s 1,2 TSI 81 kW ve výbavě Active za 379 900 Kč. Druhým nejlevnějším je Nissan Qashqai, který s 1,2 TCe ve výbavě Visia stojí 384 900 Kč. Pod hranici 400 tisíc se dostává také Kia Sportage, která nyní přichází se sníženou cenou. S 1,6 o výkonu 99 kW stojí 399 980 Kč.
Renault Kadjar nyní stojí nejméně 489 990 Kč s benzinovou 1.2 TCe. No a nejdražší ze všech je Hyundai Tucson s motorem 1,6 GDI s výkonem 97 kW. Nejméně si připravte částku 529 990 Kč.
Na detailní srovnání včetně stejné výbavy si musíme ještě chvíli počkat. Až dorazí na náš trh i základní verze Kadjaru a Tucsonu srovnáme ceny detailně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?