Seat představil vlastní verzi vozů Volkswagen up! a Škoda Citigo. Designově je bližší právě české verzi vozu.
Seat Mii je třetím produktem, který vzniká v kooperaci tří značek koncernu Volkswagen. Po Škodě Citigo a Volkswagenu Up! tu nyní máme třetí vůz, jehož výroba bude, podobně jako u dvou zbývajících, probíhat ve slovenské Bratislavě.
Celkově budeme mezi všemi vozy jen těžko hledat rozdíly. Najdeme je jen ve vnějším designu. Seat je celkovým ztvárněním bližší mladoboleslavské verzi vozu, má rovnou linii zadních oken, více se podobá i záď. Příď je však jednoznačným poznávacím znamením každého jednotlivého vozu.
Pohon, podobně jako u zbývajících dvou vozů, zajistí agregát o objemu 1,0 litru s výkony 60 a 75 koní.
Ceny jsou prozatím velkou neznámou. Volkswagen Up! již zná ty německé, budou začínat na 9 850 eurech, což dělá asi 240 tisíc korun. Představitelé Škody se však nechali již dříve slyšet, že nový prcek by se měl pohybovat někde pod hranicí 200 tisíc a jak jsme uvedli již dříve, naše zákulisní informace mluvily o cenovce 179 tisíc korun za nejmenší Škodu. Nechejme se tedy překvapit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?