Citroën pro autosalonu v Šanghaji připravil obnovu svého modelu C-Elysée, což je přepracovaný model ZX známý i u nás.
Citroën ZX byl předchůdcem dnešního Citroënu C4 z 90. let. Francouzská automobilka oprášila šablony a tento vůz i nadále vyrábí v Číně, pouze s upraveným vzhledem a novým jménem - C-Elysée. Vůz je přestavěn na sedan, který se původně nevyráběl.
Na letošní Šanghajské automobilové show byla představena designová obměna tohoto vozu, která jen drobně pozměnila optiku světel. Citroën se snaží jít s dobou, proto inovuje především výbavu. Do stařičkého vozu se tak dostaly technologie, o kterých na konci 80. let inženýři vyvíjející tehdejší novinku neměli ani tušení. Ve voze tak najdeme zdířku USB, připojení přes bluetooth, najdeme tu i satelitní navigaci.
Pod kapotou je motor 1,6 o výkonu 106 koní a cena takovéhoto auta je v přepočtu asi 200 tisíc korun.
K dispozici je zatím jediný snímek faceliftu, proto si musíme pomoci i staršími snímky ještě nefaceliftovaného vozu. Mnoho se toho ale opravdu nezměnilo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.