Citroën pro autosalonu v Šanghaji připravil obnovu svého modelu C-Elysée, což je přepracovaný model ZX známý i u nás.
Citroën ZX byl předchůdcem dnešního Citroënu C4 z 90. let. Francouzská automobilka oprášila šablony a tento vůz i nadále vyrábí v Číně, pouze s upraveným vzhledem a novým jménem - C-Elysée. Vůz je přestavěn na sedan, který se původně nevyráběl.
Na letošní Šanghajské automobilové show byla představena designová obměna tohoto vozu, která jen drobně pozměnila optiku světel. Citroën se snaží jít s dobou, proto inovuje především výbavu. Do stařičkého vozu se tak dostaly technologie, o kterých na konci 80. let inženýři vyvíjející tehdejší novinku neměli ani tušení. Ve voze tak najdeme zdířku USB, připojení přes bluetooth, najdeme tu i satelitní navigaci.
Pod kapotou je motor 1,6 o výkonu 106 koní a cena takovéhoto auta je v přepočtu asi 200 tisíc korun.
K dispozici je zatím jediný snímek faceliftu, proto si musíme pomoci i staršími snímky ještě nefaceliftovaného vozu. Mnoho se toho ale opravdu nezměnilo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?