Suzuki přivezlo svůj žlutožlutý S-Concept do Ženevy. Polo GTI má nového konkurenta.
V Ženevě se odehrála premiéra nového hothatche od Suzuki s názvem Swift S-Concept. Automobilka jím chce připomenout svou tradici malých rychlých vozítek poháněných atmosférickými motory.
Ačkoliv je tento koncept postaven na základech již prodávaného Swiftu, je celkově nižší a širší. Nová jsou světla, přední i zadní spoiler či osmnáctipalcová kola obouvající pneumatiky o rozměrech 225/45. Zadní část zdobí velké přítlačné křídlo hned nad zadním sklem. Uvnitř jsou pro cestující vepředu připraveny závodní skořepiny s prvky z uhlíkových vláken. Lehce upravena byla také přístrojová deska.
K pohonu prozatím moc informací nemáme. Jediné dostupné údaje jsou objem 1,6 litru a samozřejmě čtyři válce. Převodovka bude šestistupňová manuální. Jestli motor disponuje přeplňováním nebo ne není jasné. Hlavními konkurenty jsou momentálně Polo GTI či Fiesta ST. Se vstupem Volkswagenu do Suzuki ale prozatím není nic jisté. Ani to, jestli se tento krasavec vůbec dostane do výroby.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.