SsangYong konečně do Evropy dostane své představené SUV C200. Dostane ovšem resuscitované jméno Korando, které si údajně vydupali importéři místo neznámého kódu.
Ssangyong Korado možná mnohému ze čtenářů něco připomene. A to hned dvakrát, prve jménem, poté i designem. Zatímco původní Korando byl tvrdý jeep, a to doslova, protože licenci na jeho výrobu koupila automobilka právě od firmy Jeep, design naopak připomene jemný crossover C200.
Právě C200, který se představil před dvěma lety a měl symbolizovat znovuoživení této automobilky, která má a měla vzhledem ke své finanční situaci namále, je základem nového crossoveru. Ten má na délku 441 centimetrů, což znamená, že bude o své zákazníky bojovat například s Nissanem Qashqai, nebo s novým Hyundaiem ix35, který se vyrábí v našich končinách a na velikostně je s Korandem téměř totožný.
K dispozici bude trojice motorů, benzín o výkonu 115 koní a dva turbodiesely, 150 a 175 koní výkonné. Všechny motory budou mít objem dva litry. Za příplatek bude možné získat automatickou převodovku a pohon všech kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.