Pre Mercedes triedy A to vyzerá veľmi nádejne.
Väčšina z nás si pod Mercedesom triedy A predstaví auto pre priateľku, manželku. Proste ženské auto. Prva generácia bola menej vydarená, kedže sa prevrátila v losom teste. Druhá generácia sa vydarila zase o niečo lepšie. Nabrala do šírky, výška klesla, takže auto dostalo požadovanú stabilitu.
Podľa americkej redakcie The Detroit Bureau, nasledujúca generácia triedy A bude vyzerať zase o niečo modernejšie. Tvrdia, že bude mať veľa spoločných prvkov s Mercedesom F800 a prototypmi Concept Fascination. Nie sme si istý ako ďaleko siaha fantácia inžinierov v Mercedese, ale myslíme si, že sa snažia triedu A postaviť vedľa konkurentov v podobe BMW 1 či Audi A3, respektíve VW Golf, a aby sa Á-čko stalo viac hatchbackom pre mladšiu generáciu, taktiež pre mužskú časť populácie.
Zatiaľ nie je jasné v akom pomere bude trieda A obsahovať prvky z jedného či druhého konceptu, avšak očakávame, že to bude výrazná zmena pre najmenší Mercedes. Ani to, či bude mať 4 alebo 2 dvere, alebo či to bude nejaký mix.
V priložených fotkách máme obe autá, z ktorých črty by mala mať nová trieda A
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.