Renault představil po dlouhých dvanácti letech novou generaci dodávky Master. Třetí generace této dodávky má zajímavý vzhled a moderní techniku.
Jméno Master se na trhu objevuje už velmi dlouho, v roce 1981 přišla první generace této oblíbené dodávky, kterou roku 1998 vystřídala druhá. Po dvanácti letech tak přichází generace třetí.
Ta pokračuje v nastoleném trendu, který říká, že dodávka nesmí být tak nudná jak bývala. Exteriér i interiér se svým pojetím přibližují k osobním vozům a stávají se výraznějšími, některé jsou dokonce i kontroverzní, což ale není tento případ.
Kabina je navržena maximálně ergonomicky. Kromě obvyklého rozloženi zde najdeme i několik vychytávek. Řidič jistě ocení velké množství odkládacích prostor, najdeme tu ale i speciality, například držák na papíry, které ocení především řidiči zásilkových služeb, kteří si sem budou moci připevnit itinerář.
Pod kapotou najdeme nový diesel 2,3 dCi, který bude nabízen ve výkonech 100, 125 a 150 koní. Kombinovaná spotřeba by měla asi o litr klesnout k hranici sedmi litrů na sto ujetých kilometrů, dojezd tak může být 1400 kilometrů.
Renault se holedbá i snížením servisních nákladů, chce nabídnout až čtyřicet různých kombinací čtyř délek rozvoru, tří výšek karoserie a čtyř různých nosností, přičemž poháněna mohou být přední nebo zadní kola. Maximální celková hmotnost může být až 4,5 tuny a nákladový prostor může dosáhnout až 17 metrů čtverečních, při přepočtu do obvyklých automobilových hodnot 17 000 litrů.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?