Jediný švédský coupé kabriolet Volvo C70 podstoupil po třech letech výroby omlazovací kůru. Přinášíme vám první informace a navrch tucet fotografií.
Přestože Volvo C70 druhé generace vyjelo na silnice v roce 2006, ve Švédsku se zřejmě rozhodli pro šestiletý výrobní cyklus a přesně v jeho polovině přicházejí s modernizací.
Základní poznávací znaky C70 zůstaly beze změn, zcela přepracována však byl předek vozu a lehkých změn se dočkaly i zadní partie. Jiný je přední nárazník, světlomety, masku chladiče nyní zdobí masivní logo automobilky. Na první pohled je patrná snaha o přiblížení se nejnovějšímu modelu Volva XC60 popřípadě studie S60 Concept.
Vzadu byla upravena grafika koncových svítilen, které dostaly do vínku i moderní prvky z LED. Nepřehlédnutelný je rovněž obrovský nápis VOLVO na víku zavazadelníku.
Naproti tomu v interiéru se designéři příliš neodvázali. Drobných změn se dočkal přístrojový panel, který by měl řidiči poskytnout lepší čitelnost, a plasty na palubní desce dostaly novou povrchovou úpravu.
Ani pod kapotou nečekejte žádné překvapení. V nabídce zůstává trojice zážehových jednotek o výkonech 140, 170 a 230 k doplněná dvěma naftovými motory s výkony 136 a 180 k.
Naživo se modernizovaná „cé sedmdesátka“ ukáže na frankfurtském autosalonu.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.