Žilinský Cee’d se letos nachází v polovině šestiletého výrobního cyklu a to je ten správný čas na facelift. Šušká se o něm již nějakou dobu a na veřejnost unikly už dokonce i tajné snímky interiéru. Dnes konečně zveřejnila automobilka i první oficiální fotografii.
Na ní jsou k vidění přední partie vozu, které zčásti dědí z modelu Forte určeného pro severoamerický trh. Nová maska chladiče je nižší a širší a postupně ji pravděpodobně ponesou všechny nové modely korejské automobilky.
Dle dřívějších špionážních fotek se změny udály i na zádi Cee’du, tu nám ale Kia stále tají. Naopak upravený interiér jsme si mohli prohlédnout už na několika fotografiích, které automobilce unikly koncem června. Viz. první tři fotografie v galerii pod článkem.
Faceliftovaný Cee’d se představí už za dva měsíce na tradičním frankfurtském autosalonu a do showroomů se dostane ihned poté.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.