Obdivovaný koncept na autosalonu v čínském Šanghaji se rozhodla mnichovská automobilka skutečně realizovat a postavit se tak čelem svým rivalům na automobilovém trhu.
Model postavený na bázi konceptu CS by se měl utkat se dvěma připravovanými dravci Porsche Panamera a Aston Martin Rapide v poměrně čerstvém segmentu čtyřdveřových sportovně luxusních vozů grand tourismo, kterému v tuto chvíli neohroženě kraluje Mercedes CLS.
Koncept CS sklidil na jaře letošního roku obrovský obdiv a celý svět obletěly snímky vozu spolu s dostupnými informacemi. Zájem médií i návštěvníků autosalonu zřejmě přiměl vedení BMW k dalšímu kroku, kterým je příprava do výroby.
Podrobnější informace o konceptu najdete zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?