Brazilský expilot Formule 1 zvítězil ve včerejším závodě a stal se letos čtvrtým vítězem ve čtyřech odjetých Grand Prix.
Vítěz kvalifikace Justin Wilson se držel na čele i v úvodu závodu a vedl 43 ze 45 kol. Poté však jeho monopost Lola potkaly technické problémy a jeho odstoupení bylo provázeno žlutými vlajkami, čehož využili ostatní jezdci k druhému dotankování. Vyjma Cristiana da Matty, který startoval až desátý a jel na odlišné strategii, když byl poprvé v boxech záhy po startu ve 13. kole.
Tato volba se ukázala perfektně pracující strategií, neboť umožnila jezdci v úvodu zajet řadu rychlých kol po prázdné dráze a po návratu celého startovního pole se toto seřadilo až za ním.
Po restartu neponechal Brazilec nic náhodě a díky lehčímu vozu zvyšoval svůj náskok, což mu umožňoval i vzájemný souboj Tracyho a Bourdaise.
Zatímco posledně jmenovaní očekávali, že právě mezi nimi se rozhodne o vítězi, skutečnost byla jiná. Další sérií zastávek v boxech se už pořadí nezměnilo a da Matta zaslouženě zvítězil.
Pěkný souboj spolu celou druhou polovinu závodu sváděli Dominguez a Allmendinger, Mexičan byl nakonec úspěšnější. Jimmy Vasser završil Top6.
Foto: Champ Car
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?