Hunter-Reay podepsal s Rocketsports

Hunter-Reay, Ryan
Hunter-Reay, Ryan, foto: Photo by Michael Levitt, USA LAT Photographic
Daniel Šupa 9. března 2005 09:26
Sdílej:

Ryan Hunter-Reay bude letos závodit za tým Paula Gentilozziho.

Startovní listina šampionátu se pomalu zaplňuje a jedno z posledních zajímavých míst pro sebe získal právě Hunter-Reay, jenž skončil spolupráci s Herdez Competition. Jeho cílem je Formule 1, ale opačným směrem zamířili například Pantano a Wirdheim, kteří údajně jednali i s týmem Rocketsports, času tak nebylo nazbyt. Ryan je se smlouvou velmi spokojen, podařilo se mu získat místo v týmu, který v loňské sezoně dosáhl na vítězství s Alexem Taglianim, jenž bude letošním Ryanovým týmovým kolegou. Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?