Helio Castroneves konečně proměnil svoje 4. Pole position v řadě ve vysněné vítězství.
„Vítězství v posledním závodě sezony samozřejmě přináší důležitý impuls do roku 2005,“ prohlásil v cíli přešťastný Castroneves, jenž vedl startovní pole po 104 kol. „Toyota pracovala velice tvrdě, nejde jen o poslední závod, ale o celou sezonu. Dobrá zpráva je, že do té příští jdeme s vítězstvím.“
Za touto trojicí skončili Meira a Fernandez. Loňský šampion Dixon nebyl určitě se svojí letošní sezonou spokojený, dnes skončil až na šestém místě. Tomáš Enge druhý závod IRL dokončil a svoji Dallaru dovezl do cíle na posledním 13. místě.
Šampionem se už předčasně stal Tony Kanaan, jehož přijela do Texasu podpořit maminka, která je na syna velice hrdá a sám pilot zavzpomínal na jeho předčasně zesnulého otce, jehož poslední slova po prohrané bitvě s rakovinou radila synovi držet se závodních vozů.
Dan Wheldon dnes porazil Buddyho Rice, jenž odstoupil pro problémy s elektronikou již ve 42. kole a zajistil si titul vicemistra. Nutno podotknout, že se tak stalo ve druhé sezoně jeho působení v IRL. Třetí celkově skončil Rice, následován Castronevesem a Fernandezem. „Doufám, že příští rok bude titul už můj, neboť jsem velmi netrpělivý,“ prohlásil rychlý a nedočkavý Wheldon.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?