Helio Castroneves konečně proměnil svoje 4. Pole position v řadě ve vysněné vítězství.
„Vítězství v posledním závodě sezony samozřejmě přináší důležitý impuls do roku 2005,“ prohlásil v cíli přešťastný Castroneves, jenž vedl startovní pole po 104 kol. „Toyota pracovala velice tvrdě, nejde jen o poslední závod, ale o celou sezonu. Dobrá zpráva je, že do té příští jdeme s vítězstvím.“
Za touto trojicí skončili Meira a Fernandez. Loňský šampion Dixon nebyl určitě se svojí letošní sezonou spokojený, dnes skončil až na šestém místě. Tomáš Enge druhý závod IRL dokončil a svoji Dallaru dovezl do cíle na posledním 13. místě.
Šampionem se už předčasně stal Tony Kanaan, jehož přijela do Texasu podpořit maminka, která je na syna velice hrdá a sám pilot zavzpomínal na jeho předčasně zesnulého otce, jehož poslední slova po prohrané bitvě s rakovinou radila synovi držet se závodních vozů.
Dan Wheldon dnes porazil Buddyho Rice, jenž odstoupil pro problémy s elektronikou již ve 42. kole a zajistil si titul vicemistra. Nutno podotknout, že se tak stalo ve druhé sezoně jeho působení v IRL. Třetí celkově skončil Rice, následován Castronevesem a Fernandezem. „Doufám, že příští rok bude titul už můj, neboť jsem velmi netrpělivý,“ prohlásil rychlý a nedočkavý Wheldon.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?