WATKINS GLEN – ZÁVOD; Britský pilot Justin Wilson zúročil zkušenosti z klasických tratí, plně využil nabídnuté výhody dané žlutou fází a vybojoval pro Dale Coyne Racing po 23 letech historicky první vítězství.
Wilson překonal v přímém souboji na dráze vítěze kvalifikace Ryana Briscoa a ujal se vedení.
V samém závěru závodu byl na dráhu povolán bezpečnostní vůz po havárii pilota stáje Andretti Mutoha a vedoucí jezdec zúročil výhodu měkčí směsi.
Briscoe na tvrdších gumách se musel soustředit na obranu druhé pozice před Dixonem, jenž převzal po nepovedeném Franchittiho víkendu vedení v průběžném pořadí.
„Trvalo to opravdu dlouho, ale nyní můžeme zaslouženě slavit,“ prohlásil po závodě šťastný majitel stáje Dale Coyne. „Justin zajel perfektní závod a bezchybně pracoval celý tým.“
Průběžné pořadí ZDE
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?