TAUPO – KVALIFIKACE; Irský tým si udržel svoji formu přes vánoční přestávku a do obou zítřejších závodů odstartuje s prvního místa zásluhou zkušeného Carrolla. V první řadě ho doplní Doornbos z Holandska a jako třetí bude stát vůz Portugalska.
Vedoucí tým průběžného pořadí vedl výsledkovou listinu kvalifikace téměř od samého začátku, když Carroll překonal čas do té doby nejrychlejšího Janiho. Při druhé části si prvenství úspěšně pohlídal. Švýcar nakonec odstartuje čtvrtý před Francií a domácím Novým Zélandem. Až sedmnáctá z devatenácti pozic zbyla na hvězdu USA Andrettiho.
A1 Team
Čas
Ztráta
1 Ireland 1'14.507 - 2 Netherlands 1'14.772 0.265 3 Portugal 1'14.788 0.281 4 Switzerland 1'15.202 0.695 5 France 1'15.360 0.853 6 New Zealand 1'15.457 0.950 7 Australia 1'15.504 0.997 8 Italy 1'15.614 1.107 9 Malaysia 1'15.710 1.203 10 Lebanon 1'15.839 1.332 11 South Africa 1'15.917 1.410 12 Mexico 1'15.972 1.465 13 Brazil 1'16.074 1.567 14 India 1'16.146 1.639 15 Great Britain 1'16.347 1.840 16 Monaco 1'16.424 1.917 17 USA 1'16.791 2.284 18 China 1'16.885 2.378 19 Indonesia 1'17.266 2.759Startovní rošt pro hlavní závod má na prvních třech místech naprosto stejná jména ve stejném pořadí, čtvrtý čas však zajel Australan John Martin, jenž odsunul Janiho do třetí řady. V obou kvalifikacích se poměrně dařilo Malajsii a určitě se více čekalo od Francie. Andrettimu se druhá kvalifikace přes výlet mimo trať podařila o hodně lépe a zajel osmý čas.
A1 Team
Čas
Ztráta
1 Ireland 1'14.411 - 2 Netherlands 1'14.676 0.265 3 Portugal 1'14.843 0.432 4 Australia 1'14.976 0.565 5 Switzerland 1'15.043 0.632 6 Malaysia 1'15.246 0.835 7 France 1'15.423 1.012 8 USA 1'15.527 1.116 9 Lebanon 1'15.587 1.176 10 New Zealand 1'15.622 1.211 11 India 1'15.699 1.288 12 Brazil 1'15.812 1.401 13 Mexico 1'15.892 1.481 14 Great Britain 1'15.902 1.491 15 Italy 1'15.942 1.531 16 South Africa 1'16.164 1.753 17 Monaco 1'16.735 2.324 18 Indonesia 1'16.783 2.372 19 China 1'17.184 2.773Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?