Úřadující šampion Giorgio Pantano byl vedením seriálu GP2 přizván ke spolupráci na testech novinek pro nastávající sezonu 2009, spočívajících především v nové spojce.
Ital má zkušeností na rozdávání a technický ředitel Didier Perrin si test z konce minulého týdne velmi chválil.
Po celých 400 kilometrů se u nové Dallary - Renault nevyskytly nejmenší problémy.
„S novou spojkou jsme velmi spokojení. Předpokládám, že jezdci i týmy budou spokojeni. Giorgiovy znalosti byly přínosem. On je jezdcem, který umí nejen kroužit rychle a stejnoměrně po okruhu, ale v boxech dokáže perfektně popsat chování vozu."
Pantano ještě svoji budoucnost neodhalil, ale předpokládá se, že by mohl získat angažmá v americké IRL, kde se krátce představil v roce 2005.
„GP2 je nedílnou součástí mé kariéry a rád jsem jim byl nápomocen."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.