Úřadující šampion Giorgio Pantano byl vedením seriálu GP2 přizván ke spolupráci na testech novinek pro nastávající sezonu 2009, spočívajících především v nové spojce.
Ital má zkušeností na rozdávání a technický ředitel Didier Perrin si test z konce minulého týdne velmi chválil.
Po celých 400 kilometrů se u nové Dallary - Renault nevyskytly nejmenší problémy.
„S novou spojkou jsme velmi spokojení. Předpokládám, že jezdci i týmy budou spokojeni. Giorgiovy znalosti byly přínosem. On je jezdcem, který umí nejen kroužit rychle a stejnoměrně po okruhu, ale v boxech dokáže perfektně popsat chování vozu."
Pantano ještě svoji budoucnost neodhalil, ale předpokládá se, že by mohl získat angažmá v americké IRL, kde se krátce představil v roce 2005.
„GP2 je nedílnou součástí mé kariéry a rád jsem jim byl nápomocen."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?