Úřadující šampion Giorgio Pantano byl vedením seriálu GP2 přizván ke spolupráci na testech novinek pro nastávající sezonu 2009, spočívajících především v nové spojce.
Ital má zkušeností na rozdávání a technický ředitel Didier Perrin si test z konce minulého týdne velmi chválil.
Po celých 400 kilometrů se u nové Dallary - Renault nevyskytly nejmenší problémy.
„S novou spojkou jsme velmi spokojení. Předpokládám, že jezdci i týmy budou spokojeni. Giorgiovy znalosti byly přínosem. On je jezdcem, který umí nejen kroužit rychle a stejnoměrně po okruhu, ale v boxech dokáže perfektně popsat chování vozu."
Pantano ještě svoji budoucnost neodhalil, ale předpokládá se, že by mohl získat angažmá v americké IRL, kde se krátce představil v roce 2005.
„GP2 je nedílnou součástí mé kariéry a rád jsem jim byl nápomocen."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?