Vrstevník českého jezdce Tomáše Engeho dosáhl cený triumf, být mladší a bez zkušenosti v F1, určitě by dostal šanci u některé její stáje. Pantanova situace je však proti juniorům svízelnější. O řadu let.
Pantano těžil v letošní mistrovské sezoně zcela určitě ze svých letitých zkušeností a v úvodu zajížděl stálé a bodově vysoko hodnocené výsledky. Výborným byl zvláště v kvalifikacích, které však až příliš často končily kolizemi, haváriemi nebo chybami.
Podobně jako di Grassi a Grosjean stanul třikrát na stupni pro vítěze. Rozhodovalo však v boji o titul to, že vítězil vždy v prvním, bodově lépe hodnoceném závodě. Závěr sezony se mu nicméně přes stálou rychlost prezentovanou v kvalifikaci nevydařil a jen díky podobné nekonzistentnosti svých soupeřů vydržel jeho tenčící se náskok až k titulu.
Přesto nepředváděl o nic horší výkony, než loni Timo Glock, který získal angažmá ve formuli 1 u Toyoty a zdá se, že se tam etabloval.
Podaří se Pantanovi podobný krok na cestě zpět do nejvyšší úrovně automobilového sportu? Glock totiž také napoprvé v F1 neuspěl, nicméně proti Italovi hovoří především jeho věk a chtělo to zřejmě i více suverénní závěr sezony...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?