 
            Vrstevník českého jezdce Tomáše Engeho dosáhl cený triumf, být mladší a bez zkušenosti v F1, určitě by dostal šanci u některé její stáje. Pantanova situace je však proti juniorům svízelnější. O řadu let.
Pantano těžil v letošní mistrovské sezoně zcela určitě ze svých letitých zkušeností a v úvodu zajížděl stálé a bodově vysoko hodnocené výsledky. Výborným byl zvláště v kvalifikacích, které však až příliš často končily kolizemi, haváriemi nebo chybami.
Podobně jako di Grassi a Grosjean stanul třikrát na stupni pro vítěze. Rozhodovalo však v boji o titul to, že vítězil vždy v prvním, bodově lépe hodnoceném závodě. Závěr sezony se mu nicméně přes stálou rychlost prezentovanou v kvalifikaci nevydařil a jen díky podobné nekonzistentnosti svých soupeřů vydržel jeho tenčící se náskok až k titulu.
Přesto nepředváděl o nic horší výkony, než loni Timo Glock, který získal angažmá ve formuli 1 u Toyoty a zdá se, že se tam etabloval.
Podaří se Pantanovi podobný krok na cestě zpět do nejvyšší úrovně automobilového sportu? Glock totiž také napoprvé v F1 neuspěl, nicméně proti Italovi hovoří především jeho věk a chtělo to zřejmě i více suverénní závěr sezony...
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?