Podrobnosti sice budou teprve zveřejněny, ale v případě dlouholeté nevraživosti a nepřátelství majitelů obou amerických formulových seriálů je nejdůležitější především ona základní skutečnost spojení. Soupeřící týmy vytvoří početné a konkurenceschopné startovní pole.
Na oficiálních webových stránkách šampionátu IRL IndyCar se píše, že zakladatel IRL Tony George a majitelé CCWS Kevin Kalkhoven a Gerold Forsythe dospěli po dlouhých týdnech vyjednávání k dohodě a obě série se již v letošní sezoně 2008 spojí.
Společnou smlouvu měl 21. února podepsat George a o den později i oba představitelé CCWS. Skutečnost spojení je jistě ku prospěchu skomírajícího severoamerického formulového sportu, podle dostupných informací budou týmy i většina závodů CCWS včleněny do série IRL.
Tony George dodá přestupujícím stájím šasi Dallara a motory Honda, není však zatím oficiálně potvrzeno, zda jsou informace o bezúplatném pronájmu pravdivé, a pokud ano, jak dlouho bude takový pronájem v platnosti…
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.