Podrobnosti sice budou teprve zveřejněny, ale v případě dlouholeté nevraživosti a nepřátelství majitelů obou amerických formulových seriálů je nejdůležitější především ona základní skutečnost spojení. Soupeřící týmy vytvoří početné a konkurenceschopné startovní pole.
Na oficiálních webových stránkách šampionátu IRL IndyCar se píše, že zakladatel IRL Tony George a majitelé CCWS Kevin Kalkhoven a Gerold Forsythe dospěli po dlouhých týdnech vyjednávání k dohodě a obě série se již v letošní sezoně 2008 spojí.
Společnou smlouvu měl 21. února podepsat George a o den později i oba představitelé CCWS. Skutečnost spojení je jistě ku prospěchu skomírajícího severoamerického formulového sportu, podle dostupných informací budou týmy i většina závodů CCWS včleněny do série IRL.
Tony George dodá přestupujícím stájím šasi Dallara a motory Honda, není však zatím oficiálně potvrzeno, zda jsou informace o bezúplatném pronájmu pravdivé, a pokud ano, jak dlouho bude takový pronájem v platnosti…
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?