Neel Jani očakáva, že A1 Tím Švajčiarska sa po úspešnom víkende v Malajzii stáva jasným kandidátom na zisk titulu tretej sezóny A1GP.
Dvojité víťazstvo prinieslo v Sepangu dostatok bodov na to, aby sa tím posunul vo výsledkovej listine na vedúcu priečku priebežného poradia. Švajčiarsko má po treťom podujatí sezóny 2007/2008 o dôvod na oslavu viac, pretože je to prvýkrát, čo sa tím počas hstórie A1GP dostal do vedenia.
Neel Jani však posiela svojim súperom zdvihnutú ruku a odkazuje, že to čo uvideli je len začiatok a v silnej konkurencieschopnosti bude určite pokračovať naďalej a svoje vedenie si udrží až do posledných pretekov v Brands Hatch.
"Naši súperi by nás mali brať celý čas seriózne," povedal Neel Jani. "V prvom roku mali možnosť uvidieť, že sme rýchli, ale stratili sme viacero pretekov a tým aj potrebné body pre hlúposti, ale aj tak sme sa držali blízko víťaznému Francúzsku. V druhom roku som odjazdil málo pretekov, ale tento rok máme nových mechanikov a môžem povedať, že máme definitívne veľkú šancu v boji o titu. Verím, že toto tempo budeme môcť udržať. Malajzia bola jedným z najväčších krokov mojej kariéry. Bolo to fantastické získať toto veľké víťazstvo pre mňa a pre tím a to je práve to, čo chcem."
Ďalší pretekársky víkend začína už o týždeň v čínskom Zhuhai a napriek tomu, že toto miesto je pre Janiho premiérou, z jeho optimizmu neubudlo: "Zhuhai by mal byť pre mňa v pohode, pretože obvikle som na novej trati dobrý. Začnem so základným nastavením, od ktorého sa posuniem, kam bude treba. Dúfam, že zostaneme stále vo vedení, poprípade si vytvoríme väčší nádskok."
Foto: A1 Grand Prix Media
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.