První řada pro iSport, Glock nepřekonatelným

Glock, Timo
Glock, Timo, foto: www.gp2series.com
Daniel Šupa 11. května 2007 22:35
Sdílej:

ŠPANĚLSKO - KVALIFIKACE; Dvojici stáje iSport International Timo Glockovi a Andreasi Zuberovi se podařilo dostat oba vozy do první řady, což je první kvalifikační double týmu. Německý pilot zajel v pravou chvíli nepřekonatelný čas.

Od vpuštění vozů na trať opanoval čelo Ital Giorgio Pantano, jehož však po chvíli překonal Zuber. Rychlý byl i Nakajima z týmu DAMS. Glock však setrval v boxech a na dráhu vyjel až v okamžiku, kdy většina jezdců zamířila pro nové pneumatiky a další palivo. Načasování bylo skvělé, letmé kolo také a následný útok soupeřů přibrzdil hustý provoz na dráze.

Především to platilo o Pantanovi, který byl spolu s Yamamotem a Souckem penalizován ztrátou tří pozic na startu za předjíždění při vyvěšených žlutých vlajkách v ranním tréninku.

Za Glockem tak podle dosažených časů skončil Pantano, Di Grassi, Nakajima a Lapierre. Zmíněný Japonec však také klesne na startu o celých deset míst dozadu díky penalizaci, tentokrát udělené ještě v Bahranu.

Sedmý Conway již ztratil celou vteřinu a poslední Javier Villa dokonce 4,5 vteřiny. Nedařilo se vedoucímu jezdci průběžného pořadí Filippimu, který bude zítra do prvního delšího závodu startovat až z deváté pozice.

Následují slova tří nejrychlejších z dnešní kvalifikace.

Timo Glock - iSport International, 1. Naposledy jsem stál na pole position před pěti roky při závodě F3, tak jsem opravdu moc šťastný. Výsledek odráží velké úsilí, které jsme spolu s týmem věnovali přípravě na tuto sezonu.

Andreas Zuber - iSport International, 2. Udělal jsem chybu v poslední šikaně, ale očekával jsem umístění v Top4, jsem proto spokojený.

Giorgio Pantano - Campos Racing, 3. Na pole position jsem dnes neměl šanci, ale po tréninku a kvalifikaci očekáváme lepší výsledek než v Bahrajnu.

 

Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.