První řada pro iSport, Glock nepřekonatelným

Glock, Timo
Glock, Timo, foto: www.gp2series.com
Daniel Šupa 11. května 2007 22:35
Sdílej:

ŠPANĚLSKO - KVALIFIKACE; Dvojici stáje iSport International Timo Glockovi a Andreasi Zuberovi se podařilo dostat oba vozy do první řady, což je první kvalifikační double týmu. Německý pilot zajel v pravou chvíli nepřekonatelný čas.

Od vpuštění vozů na trať opanoval čelo Ital Giorgio Pantano, jehož však po chvíli překonal Zuber. Rychlý byl i Nakajima z týmu DAMS. Glock však setrval v boxech a na dráhu vyjel až v okamžiku, kdy většina jezdců zamířila pro nové pneumatiky a další palivo. Načasování bylo skvělé, letmé kolo také a následný útok soupeřů přibrzdil hustý provoz na dráze.

Především to platilo o Pantanovi, který byl spolu s Yamamotem a Souckem penalizován ztrátou tří pozic na startu za předjíždění při vyvěšených žlutých vlajkách v ranním tréninku.

Za Glockem tak podle dosažených časů skončil Pantano, Di Grassi, Nakajima a Lapierre. Zmíněný Japonec však také klesne na startu o celých deset míst dozadu díky penalizaci, tentokrát udělené ještě v Bahranu.

Sedmý Conway již ztratil celou vteřinu a poslední Javier Villa dokonce 4,5 vteřiny. Nedařilo se vedoucímu jezdci průběžného pořadí Filippimu, který bude zítra do prvního delšího závodu startovat až z deváté pozice.

Následují slova tří nejrychlejších z dnešní kvalifikace.

Timo Glock - iSport International, 1. Naposledy jsem stál na pole position před pěti roky při závodě F3, tak jsem opravdu moc šťastný. Výsledek odráží velké úsilí, které jsme spolu s týmem věnovali přípravě na tuto sezonu.

Andreas Zuber - iSport International, 2. Udělal jsem chybu v poslední šikaně, ale očekával jsem umístění v Top4, jsem proto spokojený.

Giorgio Pantano - Campos Racing, 3. Na pole position jsem dnes neměl šanci, ale po tréninku a kvalifikaci očekáváme lepší výsledek než v Bahrajnu.

 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.