HOUSTON – 1. TRÉNINK; Ranní první trénink skončil kořistí týmu Australia, když houstonský okruh projel nejrychleji Will Power o desetinu vteřiny před týmovým kolegou Simonem Pagenaudem. Další dvě desetiny ztratil hlavní favorit sezony Bourdais z týmu Newman/Haas/Lanigan.
Přilnavost pneumatik trápila celé startovní pole, okruh byl přes uskutečněné testy doprovodných šampionátů stále plný prachu a nečistot. Především trojnásobný šampion Champ Car a vítěz posledního závodu Sebastian Bourdais jezdil až nápadně opatrně přestavěnou první zatáčkou. Ona opatrnost ale chyběla Serviovi, který nahradil u Forsythe zraněného Tracyho i Katherine Legge.
Když Oriol neodhadl rychlost svého vozu ve stejném místě dvakrát po sobě a dvakrát vytočil hodiny, komisaři ho za červenou vlajku poslali dle pravidel na osm minut z dráhy. Legge skončila po smyku těsně před koncem tréninku.
Za Bourdaisem se seřadili Wilson, Tagliani, Junqueira, Rahal, Dominguez a Servia. Desítku uzavřel Gommendy ze stáje PKV.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?