Hvězda seriálu IRL se před nedávnem podruhé v životě posadila za volant monopostu F1. Rozhodně to na Andrettim zanechalo dojem, který by v budoucnu mohl rozhodnout a přesunu do Evropy…
Andretti dostal nabídku od týmu Honda F1 a s radostí tuto novou zkušenost přijal. „Musíte jezdit naprosto odlišně. Do vracečky můžete ze sedmého převodu zabrzdit v délce této místnosti, nebo ještě méně,“ řekl Andretti, který minulý týden testoval v Homesteadu.
S přestupem do F1 by ale Andretti musel nejprve tvrdě trénovat. Rozdíl mezi oběma monoposty je značný, hlavně co se týče techniky jízdy. „Díky kontroly trakce je to velmi rozdílné.“
Marco Andretti zatím bere dobrodružství u Hondy jako skvělý zážitek. „Užil jsem si to. U týmu jsem byl vřele přivítán.“ A co se týče budoucnosti dvacetiletého vítěze Grand Prix of Sonoma?
„Nemám zdání. Dvakrát si mě pozvali, to je vše co vím. Nesnažím se na to myslet, protože vím, kde je na příštích pár let mé místo a jaké jsou mé cíle. Pokud bych se na 110% nesoustředil na práci, pak bych na cíle nedosáhl. Jen se snažím na pár let udržet si hlavu v tomto (Indy), potom o tom začneme přemýšlet,“ řekl Andretti.
foto: IndyCar MediaFord Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?