Informace za zákulisí známých týmů Arden a ART nehovoří o jednáních se synovcem legendárního a tragicky zesnulého Ayrtona Senny, skutečností je ale fakt, že Bruno Senna bude nakonec hájit barvy týmu Arden International.
Senna testoval před zimou s oběma stájemi, nakonec se však dohodl s konkurencí obhájců dvou titulů a ART potvrdil di Grassiho a Ammermullera. Vedle Senny bude pilotovat vozy Ardenu Adrian Zaugg.
„Máme mladou a vzrušující dvojici pilotů, kteří při testech prokázali výjimečnou rychlost a místo v týmu si zajistili i dobrou zpětnou vazbou a konkurenceschopnými výsledky při testech. Po zklamání v roce 2006 bude celý tým pracovat velice tvrdě na dosažení lepších výsledků,“ uvedl výkonný ředitel Christian Horner.
Bruno Senna postoupil do GP2 z britského šampionátu F3 a působí narozdíl od evropských jezdců výrazně skromněji. Jeho postup má jediný cíl, a to Formuli 1, ale chce do ní postoupit krok za krokem a s bohatými zkušenostmi.
„Věřím tomu, že naše partnerství poroste po celou dobu trvání. V roce 2007 bych chtěl získat několik dobrých výsledků a v roce 2008 bojovat o titul,“ uvedl 23letý Brazilec, který hladoví nejen po závodění, ale i po technických informacích o voze a souvisejících oblastech.
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?