Informace za zákulisí známých týmů Arden a ART nehovoří o jednáních se synovcem legendárního a tragicky zesnulého Ayrtona Senny, skutečností je ale fakt, že Bruno Senna bude nakonec hájit barvy týmu Arden International.
Senna testoval před zimou s oběma stájemi, nakonec se však dohodl s konkurencí obhájců dvou titulů a ART potvrdil di Grassiho a Ammermullera. Vedle Senny bude pilotovat vozy Ardenu Adrian Zaugg.
„Máme mladou a vzrušující dvojici pilotů, kteří při testech prokázali výjimečnou rychlost a místo v týmu si zajistili i dobrou zpětnou vazbou a konkurenceschopnými výsledky při testech. Po zklamání v roce 2006 bude celý tým pracovat velice tvrdě na dosažení lepších výsledků,“ uvedl výkonný ředitel Christian Horner.
Bruno Senna postoupil do GP2 z britského šampionátu F3 a působí narozdíl od evropských jezdců výrazně skromněji. Jeho postup má jediný cíl, a to Formuli 1, ale chce do ní postoupit krok za krokem a s bohatými zkušenostmi.
„Věřím tomu, že naše partnerství poroste po celou dobu trvání. V roce 2007 bych chtěl získat několik dobrých výsledků a v roce 2008 bojovat o titul,“ uvedl 23letý Brazilec, který hladoví nejen po závodění, ale i po technických informacích o voze a souvisejících oblastech.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?