Informace za zákulisí známých týmů Arden a ART nehovoří o jednáních se synovcem legendárního a tragicky zesnulého Ayrtona Senny, skutečností je ale fakt, že Bruno Senna bude nakonec hájit barvy týmu Arden International.
Senna testoval před zimou s oběma stájemi, nakonec se však dohodl s konkurencí obhájců dvou titulů a ART potvrdil di Grassiho a Ammermullera. Vedle Senny bude pilotovat vozy Ardenu Adrian Zaugg.
„Máme mladou a vzrušující dvojici pilotů, kteří při testech prokázali výjimečnou rychlost a místo v týmu si zajistili i dobrou zpětnou vazbou a konkurenceschopnými výsledky při testech. Po zklamání v roce 2006 bude celý tým pracovat velice tvrdě na dosažení lepších výsledků,“ uvedl výkonný ředitel Christian Horner.
Bruno Senna postoupil do GP2 z britského šampionátu F3 a působí narozdíl od evropských jezdců výrazně skromněji. Jeho postup má jediný cíl, a to Formuli 1, ale chce do ní postoupit krok za krokem a s bohatými zkušenostmi.
„Věřím tomu, že naše partnerství poroste po celou dobu trvání. V roce 2007 bych chtěl získat několik dobrých výsledků a v roce 2008 bojovat o titul,“ uvedl 23letý Brazilec, který hladoví nejen po závodění, ale i po technických informacích o voze a souvisejících oblastech.
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.