Tým ART Grand Prix získal v minulých dvou sezonách tituly jek mezi jezdci, tak týmy a je nejúspěšnější stájí seriálu Grand Prix 2 od jeho vzniku.
Loňský titul získal Lewis Hamilton, jenž se stal pro letošní rok závodním pilotem McLarenu ve Formuli 1. Také druhý pilot stáje Alex Premat odešel a vedení muselo hledat vhodnou náhradu. Šéf Nicolas Todt potvrdil pro sezonu 2007 Lucase di Grassi a Michaela Ammermullera.
„Po dvou výjimečných sezonách jsme si dobře vědomi toho, že obhájit naše úspěchy z let 2005 a 2006 nebude snadné, ale jsem přesvědčen o tom, že jak Lucas, tak Michael jsou natolik zkušení, že nám dosáhnout našich cílů pomohou.“
Oba jezdci mají podporu významných mecenášů. Ammermuller je členem juniorského programu Red Bull a di Grassiho podporuje Renault.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?