Stáj Fisichella Motorsport International potvrdila svoji jezdeckou sestavu pro sezonu 2007. V týmu bude i nadále působit Turek Jason Tahinci a nově zkušený Brazilec Antonio Pizzonia.
Cílem týmu je mistrovský titul a dopomoci k němu má právě zkušený Pizzonia, jenž má zkušenosti i z Formule 1. „Podepsali jsme smlouvu s Antoniem, neboť chceme v roce 2007 vyhrát titul a věříme, že to dokáže,“ uvedl majitel stáje Giancarlo Fisichella.
Pizzonia se zúčastnil testů série GP2 v Jerezu a uděl na vedení týmu velký dojem. „Antonio byl s naším monopostem neuvěřitelně rychlý,“ dodal Ital.
Brazilský pilot po neúspěchu v Jaguaru a následně marném boji o závodní sedačku Williamsu opustil Formuli 1 a loni se objevil v americkém Champ Car. Svůj návrat do Evropy vysvětlil tím, že stále ještě nevzal boj o místo v F1 a věří tomu, že s titulem z GP2 o něj budou mít stáje znovu zájem.
Tahinci má s FMS dlouhodobý kontrakt a jeho úkolem bude sbírat zkušenosti a pomáhat Pizzoniovi v boji o titul.
Foto: www.gp2series.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?