Stáj Fisichella Motorsport International potvrdila svoji jezdeckou sestavu pro sezonu 2007. V týmu bude i nadále působit Turek Jason Tahinci a nově zkušený Brazilec Antonio Pizzonia.
Cílem týmu je mistrovský titul a dopomoci k němu má právě zkušený Pizzonia, jenž má zkušenosti i z Formule 1. „Podepsali jsme smlouvu s Antoniem, neboť chceme v roce 2007 vyhrát titul a věříme, že to dokáže,“ uvedl majitel stáje Giancarlo Fisichella.
Pizzonia se zúčastnil testů série GP2 v Jerezu a uděl na vedení týmu velký dojem. „Antonio byl s naším monopostem neuvěřitelně rychlý,“ dodal Ital.
Brazilský pilot po neúspěchu v Jaguaru a následně marném boji o závodní sedačku Williamsu opustil Formuli 1 a loni se objevil v americkém Champ Car. Svůj návrat do Evropy vysvětlil tím, že stále ještě nevzal boj o místo v F1 a věří tomu, že s titulem z GP2 o něj budou mít stáje znovu zájem.
Tahinci má s FMS dlouhodobý kontrakt a jeho úkolem bude sbírat zkušenosti a pomáhat Pizzoniovi v boji o titul.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?