Stáj Fisichella Motorsport International potvrdila svoji jezdeckou sestavu pro sezonu 2007. V týmu bude i nadále působit Turek Jason Tahinci a nově zkušený Brazilec Antonio Pizzonia.
Cílem týmu je mistrovský titul a dopomoci k němu má právě zkušený Pizzonia, jenž má zkušenosti i z Formule 1. „Podepsali jsme smlouvu s Antoniem, neboť chceme v roce 2007 vyhrát titul a věříme, že to dokáže,“ uvedl majitel stáje Giancarlo Fisichella.
Pizzonia se zúčastnil testů série GP2 v Jerezu a uděl na vedení týmu velký dojem. „Antonio byl s naším monopostem neuvěřitelně rychlý,“ dodal Ital.
Brazilský pilot po neúspěchu v Jaguaru a následně marném boji o závodní sedačku Williamsu opustil Formuli 1 a loni se objevil v americkém Champ Car. Svůj návrat do Evropy vysvětlil tím, že stále ještě nevzal boj o místo v F1 a věří tomu, že s titulem z GP2 o něj budou mít stáje znovu zájem.
Tahinci má s FMS dlouhodobý kontrakt a jeho úkolem bude sbírat zkušenosti a pomáhat Pizzoniovi v boji o titul.
Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?