Vedení nové stáje Minardi Team USA Paul Stoddart a Keith Wiggins poskytli dlouhý rozhovor o přípravě vstupu Australana do týmu i o plánech na sezonu 2007.
Paula Stoddarta není třeba představovat, bývalý majitel nejmenšího týmu Formule 1 platil za velkého snílka, kterému se přes veškeré úsilí nepodařilo proniknout ze zadních pozic startovního pole mezi týmy středu. Následoval prodej týmu a odchod z F1.
Australan vlastnící leteckou společnost odmítl myšlenku, že vstoupil do týmu CTE-HVM pouze proto, protože mu přebývalo 300 milionů dolarů. „V první řadě je nutné říci, že jsem našel tým, s nimž jsem se mohl identifikovat. Od první chvíle našich jednání s Keithem jsme si rozuměli. Našel jsem tým profesionálů, který měl možná trochu méně peněz a zkušeností, což bylo potřeba aktuálně řešit. Chtěl bych vyzdvihnout, že jsem nikdy neměl 300 milionů dolarů,“ uvedl Paul Stoddart.
Přirozeně se mnoho fanoušků ptá na jezdeckou sestavu. Minardi je považováno nyní za bohatý tým, který uvažuje nad nasazením až čtyř vozů! To však Australan odmítá s tím, že stáj přihlásila do sezony pouze dva vozy. Přiznal však, že pokud budou jednání uspokojivá a vývoj týmu správný, mohl by se na dráze objevit i třetí vůz.
„Dan i Nelson jsou možnými kandidáty,“ odpověděl Stoddart k jezdecké sestavě a dotazům, zda loňští jezdci mají šanci pokračovat. S jejím potvrzením však zatím nespěchá. A důvod? Paul Stoddart přiznal, že na jeho vstupu do týmu se podílí přítel Harry Muermans, jenž sponzoroval Minardi už v F1 a právě holandský obchodník stál vždy za dvojicí krajanů Verstappenem a Doornbosem.
Stoddart potvrdil, že blíže nespecifikovaná jednání o jezdecké sestavě probíhají a zároveň přiznal, že jedním z kandidátů je i Katherine Legge.
Přestože ještě nejsou známi jezdci, tým již převzal dvojici nových vozů Panoz, které podrobí důkladné prohlídce a přípravě k prvním testům, jež se uskuteční už 15. ledna 2007. Většinový majitel Minardi by chtěl znát dva jezdce již v lednu a se třetím jednat o konkrétních možnostech spolupráce…
Foto: Champ Car
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.