Vedení nové stáje Minardi Team USA Paul Stoddart a Keith Wiggins poskytli dlouhý rozhovor o přípravě vstupu Australana do týmu i o plánech na sezonu 2007.
Paula Stoddarta není třeba představovat, bývalý majitel nejmenšího týmu Formule 1 platil za velkého snílka, kterému se přes veškeré úsilí nepodařilo proniknout ze zadních pozic startovního pole mezi týmy středu. Následoval prodej týmu a odchod z F1.
Australan vlastnící leteckou společnost odmítl myšlenku, že vstoupil do týmu CTE-HVM pouze proto, protože mu přebývalo 300 milionů dolarů. „V první řadě je nutné říci, že jsem našel tým, s nimž jsem se mohl identifikovat. Od první chvíle našich jednání s Keithem jsme si rozuměli. Našel jsem tým profesionálů, který měl možná trochu méně peněz a zkušeností, což bylo potřeba aktuálně řešit. Chtěl bych vyzdvihnout, že jsem nikdy neměl 300 milionů dolarů,“ uvedl Paul Stoddart.
Přirozeně se mnoho fanoušků ptá na jezdeckou sestavu. Minardi je považováno nyní za bohatý tým, který uvažuje nad nasazením až čtyř vozů! To však Australan odmítá s tím, že stáj přihlásila do sezony pouze dva vozy. Přiznal však, že pokud budou jednání uspokojivá a vývoj týmu správný, mohl by se na dráze objevit i třetí vůz.
„Dan i Nelson jsou možnými kandidáty,“ odpověděl Stoddart k jezdecké sestavě a dotazům, zda loňští jezdci mají šanci pokračovat. S jejím potvrzením však zatím nespěchá. A důvod? Paul Stoddart přiznal, že na jeho vstupu do týmu se podílí přítel Harry Muermans, jenž sponzoroval Minardi už v F1 a právě holandský obchodník stál vždy za dvojicí krajanů Verstappenem a Doornbosem.
Stoddart potvrdil, že blíže nespecifikovaná jednání o jezdecké sestavě probíhají a zároveň přiznal, že jedním z kandidátů je i Katherine Legge.
Přestože ještě nejsou známi jezdci, tým již převzal dvojici nových vozů Panoz, které podrobí důkladné prohlídce a přípravě k prvním testům, jež se uskuteční už 15. ledna 2007. Většinový majitel Minardi by chtěl znát dva jezdce již v lednu a se třetím jednat o konkrétních možnostech spolupráce…
Foto: Champ Car
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?