Vedení nové stáje Minardi Team USA Paul Stoddart a Keith Wiggins poskytli dlouhý rozhovor o přípravě vstupu Australana do týmu i o plánech na sezonu 2007.
Paula Stoddarta není třeba představovat, bývalý majitel nejmenšího týmu Formule 1 platil za velkého snílka, kterému se přes veškeré úsilí nepodařilo proniknout ze zadních pozic startovního pole mezi týmy středu. Následoval prodej týmu a odchod z F1.
Australan vlastnící leteckou společnost odmítl myšlenku, že vstoupil do týmu CTE-HVM pouze proto, protože mu přebývalo 300 milionů dolarů. „V první řadě je nutné říci, že jsem našel tým, s nimž jsem se mohl identifikovat. Od první chvíle našich jednání s Keithem jsme si rozuměli. Našel jsem tým profesionálů, který měl možná trochu méně peněz a zkušeností, což bylo potřeba aktuálně řešit. Chtěl bych vyzdvihnout, že jsem nikdy neměl 300 milionů dolarů,“ uvedl Paul Stoddart.
Přirozeně se mnoho fanoušků ptá na jezdeckou sestavu. Minardi je považováno nyní za bohatý tým, který uvažuje nad nasazením až čtyř vozů! To však Australan odmítá s tím, že stáj přihlásila do sezony pouze dva vozy. Přiznal však, že pokud budou jednání uspokojivá a vývoj týmu správný, mohl by se na dráze objevit i třetí vůz.
„Dan i Nelson jsou možnými kandidáty,“ odpověděl Stoddart k jezdecké sestavě a dotazům, zda loňští jezdci mají šanci pokračovat. S jejím potvrzením však zatím nespěchá. A důvod? Paul Stoddart přiznal, že na jeho vstupu do týmu se podílí přítel Harry Muermans, jenž sponzoroval Minardi už v F1 a právě holandský obchodník stál vždy za dvojicí krajanů Verstappenem a Doornbosem.
Stoddart potvrdil, že blíže nespecifikovaná jednání o jezdecké sestavě probíhají a zároveň přiznal, že jedním z kandidátů je i Katherine Legge.
Přestože ještě nejsou známi jezdci, tým již převzal dvojici nových vozů Panoz, které podrobí důkladné prohlídce a přípravě k prvním testům, jež se uskuteční už 15. ledna 2007. Většinový majitel Minardi by chtěl znát dva jezdce již v lednu a se třetím jednat o konkrétních možnostech spolupráce…
Foto: Champ Car
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?