Vedení nové stáje Minardi Team USA Paul Stoddart a Keith Wiggins poskytli dlouhý rozhovor o přípravě vstupu Australana do týmu i o plánech na sezonu 2007.
Paula Stoddarta není třeba představovat, bývalý majitel nejmenšího týmu Formule 1 platil za velkého snílka, kterému se přes veškeré úsilí nepodařilo proniknout ze zadních pozic startovního pole mezi týmy středu. Následoval prodej týmu a odchod z F1.
Australan vlastnící leteckou společnost odmítl myšlenku, že vstoupil do týmu CTE-HVM pouze proto, protože mu přebývalo 300 milionů dolarů. „V první řadě je nutné říci, že jsem našel tým, s nimž jsem se mohl identifikovat. Od první chvíle našich jednání s Keithem jsme si rozuměli. Našel jsem tým profesionálů, který měl možná trochu méně peněz a zkušeností, což bylo potřeba aktuálně řešit. Chtěl bych vyzdvihnout, že jsem nikdy neměl 300 milionů dolarů,“ uvedl Paul Stoddart.
Přirozeně se mnoho fanoušků ptá na jezdeckou sestavu. Minardi je považováno nyní za bohatý tým, který uvažuje nad nasazením až čtyř vozů! To však Australan odmítá s tím, že stáj přihlásila do sezony pouze dva vozy. Přiznal však, že pokud budou jednání uspokojivá a vývoj týmu správný, mohl by se na dráze objevit i třetí vůz.
„Dan i Nelson jsou možnými kandidáty,“ odpověděl Stoddart k jezdecké sestavě a dotazům, zda loňští jezdci mají šanci pokračovat. S jejím potvrzením však zatím nespěchá. A důvod? Paul Stoddart přiznal, že na jeho vstupu do týmu se podílí přítel Harry Muermans, jenž sponzoroval Minardi už v F1 a právě holandský obchodník stál vždy za dvojicí krajanů Verstappenem a Doornbosem.
Stoddart potvrdil, že blíže nespecifikovaná jednání o jezdecké sestavě probíhají a zároveň přiznal, že jedním z kandidátů je i Katherine Legge.
Přestože ještě nejsou známi jezdci, tým již převzal dvojici nových vozů Panoz, které podrobí důkladné prohlídce a přípravě k prvním testům, jež se uskuteční už 15. ledna 2007. Většinový majitel Minardi by chtěl znát dva jezdce již v lednu a se třetím jednat o konkrétních možnostech spolupráce…
Foto: Champ Car
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?