Dnešní tisková zpráva týmu RuSPORT přinesla i jméno jeho nástupce na postu týmového kolegy Justina Wilsona.
Majitel stáje Carl Russo ukončil dlouhotrvající spolupráci s A. J. Allmendingerem, která započala už při vzniku týmu na konci roku 2002, kdy společně vstoupili do Formule Atlantic. V roce 2004 byl jezdec už v Champ Car oceněn titulem nováček roku.
„Přestože RuSPORT i A. J. společně postupují kupředu, jsme přesvědčeni, že jiné prostředí mu napomůže růst ještě rychleji, a proto jsme učinili toto těžké rozhodnutí. Za jeho úsilí mu velmi děkujeme a přejeme mu to nejlepší.“
Allmendingerovo místo zaujme už v nadcházejícím závodě v Portlandu 18. června Cristiano da Matta, jehož uvolnil jeho stávající zaměstnavatel Dale Coyne Racing, za což stáji Russo v prohlášení poděkoval také.
„Cristiano je bývalý šampion s enormními zkušenostmi a je nesporným přínosem pro náš tým, který má ambice získat titul šampiona.“
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?