Dnešní tisková zpráva týmu RuSPORT přinesla i jméno jeho nástupce na postu týmového kolegy Justina Wilsona.
Majitel stáje Carl Russo ukončil dlouhotrvající spolupráci s A. J. Allmendingerem, která započala už při vzniku týmu na konci roku 2002, kdy společně vstoupili do Formule Atlantic. V roce 2004 byl jezdec už v Champ Car oceněn titulem nováček roku.
„Přestože RuSPORT i A. J. společně postupují kupředu, jsme přesvědčeni, že jiné prostředí mu napomůže růst ještě rychleji, a proto jsme učinili toto těžké rozhodnutí. Za jeho úsilí mu velmi děkujeme a přejeme mu to nejlepší.“
Allmendingerovo místo zaujme už v nadcházejícím závodě v Portlandu 18. června Cristiano da Matta, jehož uvolnil jeho stávající zaměstnavatel Dale Coyne Racing, za což stáji Russo v prohlášení poděkoval také.
„Cristiano je bývalý šampion s enormními zkušenostmi a je nesporným přínosem pro náš tým, který má ambice získat titul šampiona.“
Foto: RuSPORT/TNT Photo/ACM Photo
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?