Sebastien Bourdais a tým Newman/Haas slavili už třetí letošní vítězství poté, co jim na trati byli tentokrát silnou konkurencí Wilson a Allmendinger z týmu RuSPORT.
Dvojnásobný šampion ChampCar využil pole position a usadil se v čele pole, pěkný souboj spolu v úvodu sváděli právě jezdci týmu RuSPORT. Wilson poté jezdil za vedoucím Francouzem jako jeho stín.
První zastávku v boxech si odbyli všichni v době žluté fáze ve 24. kole. Wilson se dokázal dostat v boxech na první pozici a závod zdramatizoval po restartu ještě Allmendinger, který předjel Bourdaise také.
Wilson se snažil o trhák a jeho týmový kolega sloužil jako nárazník na útoky hlavního favorita, přesto nezískal bývalý expilot F1 větší náskok než 3,5 vteřiny.
Když však zamířili piloti RuSPORT postupně do boxů k druhé a nepříliš vydařené zastávce, zajel Bourdais fantastické kolo a po rychlém dotankování a výměně pneumatik se ocitl znovu na čele.
Wilson se sice nevzdal, ale vedoucí jezdec průběžného pořadí kontroloval situaci a s přehledem opět zvítězil. Třetí Allmendinger v závěrečné třetině závodu ztratil kontakt. Za stupni vítězů se bojovalo o body také intenzívně, nakonec zbyla bramborová a nepříliš populární medaile na Tracyho, kterého následovali s menší ztrátou Tagliani, Dominguez a Ranger.
Foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.