Tým Rocketsports Paula Gentilozziho si má tento týden v Texasu vyzkoušet formu Antonia Pizzonii a Enrique Bernoldiho, kteří mají zkušenosti i z Formule 1.
Zatímco Pizzonia závodil ještě v loňském roce při zástupu Nicka Heidfelda, Bernoldi má zkušenosti z poslední doby pouze coby nepravidelný testovací pilot BAR.
Zajímavá je však především skutečnost, že v případě obou zmíněných jezdců je jejich národnost brazilská.
V zámoří se proto spekuluje o tom, že má Gentilozzi zájem vytvořit Team Brazil, který by reflektoval na Team Australia Derricka Walkera a Team Mexico.
Se stájí je však podle dostupných informací v jednání i Francouz Franck Montagny, bývalý testovací jezdec Renaultu F1.
Foto: Augie Hermenegildo
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?