Vedení seriálu včera oznámilo složení startovní listiny pro sezonu 2006, a to jak týmů, tak jejich jezdců. Závodní pole se rozšířilo a k prvním testům se sejde 26 pilotů.
Ve středu a ve čtvrtek se na jihofrancouzském okruhu Paul Ricard uskuteční první oficiální a společné měření sil, které více napoví o připravenosti jednotlivých stájí a pilotů.
„S pěti jezdci, kteří loni přestoupili do F1, postavil se šampionát GP2 do pozice přestupního mostu do nejlepší světové série. Jsem přesvědčen o tom, že letošní sezona naváže tam, kde předchozí skončila a šampion GP2 si opět zajistí cestu do Formule 1,“ prohlásil organizátor šampionátu GP2 Bruno Michel.
Připomeňme, že došlo ke sloučení stáje Coloni s FMS International Giancarla Fisichelly a nově se do startovního pole přihlásil tým Trident Racing.
Startovní listina 2006:
Car DriverCountryTeam1Alexandre PrématFRAART Grand Prix2Lewis HamiltonGBRART Grand Prix3Michael AmmermüllerGERArden International4Nicolas LapierreFRAArden International5José María LópezARGSuper Nova International6Fairuz FauzyMALSuper Nova International7Ernesto VisoVENiSport International8Tristan GommendyFRAiSport International9Adam CarrollGBRRacing Engineering10Javier VillaESPRacing Engineering11Nelson Piquet JrBRAPiquet Sports12Alexandre NegrãoBRAPiquet Sports14Ferdinando MonfardiniITADAMS15Franck PereraFRADAMS16Luca FilippiITAPetrol Ofisi FMS International17Jason TahinciTURPetrol Ofisi FMS International18Hiroki YoshimotoJPNBCN Competicion19Timo GlockGERBCN Competicion20Olivier PlaFRADPR21Clivio PiccioneMCDPR22Lucas di GrassiBRADurango23Sergio HernandezESPDurango24Adrian VallesESPCampos Racing25Felix PorteiroESPCampos Racing26Gianmaria BruniITATrident Racing27Andreas ZuberAUTTrident Racing
Foto: RenaultF1 Team
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?