Vedení seriálu včera oznámilo složení startovní listiny pro sezonu 2006, a to jak týmů, tak jejich jezdců. Závodní pole se rozšířilo a k prvním testům se sejde 26 pilotů.
Ve středu a ve čtvrtek se na jihofrancouzském okruhu Paul Ricard uskuteční první oficiální a společné měření sil, které více napoví o připravenosti jednotlivých stájí a pilotů.
„S pěti jezdci, kteří loni přestoupili do F1, postavil se šampionát GP2 do pozice přestupního mostu do nejlepší světové série. Jsem přesvědčen o tom, že letošní sezona naváže tam, kde předchozí skončila a šampion GP2 si opět zajistí cestu do Formule 1,“ prohlásil organizátor šampionátu GP2 Bruno Michel.
Připomeňme, že došlo ke sloučení stáje Coloni s FMS International Giancarla Fisichelly a nově se do startovního pole přihlásil tým Trident Racing.
Startovní listina 2006:
Car DriverCountryTeam1Alexandre PrématFRAART Grand Prix2Lewis HamiltonGBRART Grand Prix3Michael AmmermüllerGERArden International4Nicolas LapierreFRAArden International5José María LópezARGSuper Nova International6Fairuz FauzyMALSuper Nova International7Ernesto VisoVENiSport International8Tristan GommendyFRAiSport International9Adam CarrollGBRRacing Engineering10Javier VillaESPRacing Engineering11Nelson Piquet JrBRAPiquet Sports12Alexandre NegrãoBRAPiquet Sports14Ferdinando MonfardiniITADAMS15Franck PereraFRADAMS16Luca FilippiITAPetrol Ofisi FMS International17Jason TahinciTURPetrol Ofisi FMS International18Hiroki YoshimotoJPNBCN Competicion19Timo GlockGERBCN Competicion20Olivier PlaFRADPR21Clivio PiccioneMCDPR22Lucas di GrassiBRADurango23Sergio HernandezESPDurango24Adrian VallesESPCampos Racing25Felix PorteiroESPCampos Racing26Gianmaria BruniITATrident Racing27Andreas ZuberAUTTrident Racing
Foto: RenaultF1 Team
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?