30letý jezdec neměl v posledních dvou letech v IRL příliš příležitostí, ale letošní vystoupení v Indy500 mu zajistilo sedačku v sezoně 2006 u přední stáje.
"S Felipem jsme měli možnost pracovat v Indy a odvedl výbornou práci. Jsme velmi rádi, že ho můžeme přivítat na palubě týmu ABC Supply pro sezonu 2006," prohlásil v oficiálním komuniké CEO stáje Ken Hendricks.
Čtyřnásobný vítěz Indy500 a majitel týmu A.J. Foyt byl letošním 15. místem Giaffoneho nadšen, a to především proto, že s jeho týmem Felipe neabsolvoval do té doby žádné testy.
"Nastoupit na rozhodující kvalifikaci do největšího závodu na světě s vozem, který jste nikdy v životě neřídili a v týmu, se kterým jste dosud nikdy nepracovali, tak to musíte být buď šílenec nebo excelentní pilot. A Felipe mne přesvědčil o tom, že je skvělým jezdcem."
Giaffone se těší z ročního angažmá u předního týmu a má radost také z toho, že si opět zajezdí závod na klasických okruzích, na kterých si věří ještě více, než na oválech.
Foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?