Promotér šampionátu GP2 Bruno Michel oznámil rozšíření startovního pole úspěšného šampionátu o dva vozy nového týmu.
"Trident Racing předložil nabídku, která je po sportovní, technické a finanční stránce velmi slibná. Nešlo ji nepřijmout a upřímně vítám novou stáj v naší rodině," stojí v prohlášení.
O seriál GP2 je po jeho debutové sezoně mezi menšími stájemi slušný zájem. Podle dostupných informací zvažují možnost přestupu i některé další týmy nižších seriálů.
Velkou podporou práci Bruna Michela je pak samozřejmě angažmá Nico Rosberga v týmu Williams F1 a rozhovory mezi manažerem Heikki Kovalainena a stájí BMW Sauber.
Foto: Sutton Racing Images
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?