Dvoudenní finálový závodní víkend startuje v Bahrajnu již dnes díky tradičním dnům volna, kterými jsou v Bahrajnu čtvrtek a pátek.
O postavení na startu rozhodovaly tentokrát při změně časového programu dvě kvalifikace. V první uspěl Heikki Kovalainen, jenž za sebou nechal vedoucího jezdce průběžného pořadí Rosberga a Američana Speeda. Výrazné problémy s neznámou dráhou neměl z jezdců nikdo, technické problémy však zabránili Piquetovi a Janimu dokončit alespoň jedno měřené kolo.
Druhá kvalifikace přinesla vyostření souboje o pole position mezi kandidáty na titul. Kovalainen nedokázal odpovědět na útok rychlého Rosberga a do závodu bude startovat z první řady, ale horší pozice. Pole position a další dva mistrovské body si tak zajistil syn šampiona F1 Keke Rosberga. Druhá řada patří Lappierovi a Pantanovi.
Bahrajn, postavení na startu:
PoziceJezdecTýmRozdíl1N. RosbergART1:44,6432H. KovalainenArden00'00"6753N. LapierreArden00'00"8894G. PantanoSuper Nova00'00"8985A. PrematART00'00"9386E. VisoBCN Comp.00'01"0707N. PiquetHitech Piquet00'01"0918S. SpeediSport00'01"1479F. MonfardiniColoni00'01"31510G. BruniDurango00'01"32411A. CarrollSuper Nova00'01"38612J. LopezDAMS00'01"38813B. GarciaRacing Eng.00'01"61114C. PiccioneDurango00'01"82315J. AlvarezCampos Racing00'01"99116H. YoshimotoBCN Comp.00'02"20417O. PlaDPR00'02"42918G. MondiniDPR00'02"45819S. HernandezCampos Racing00'02"48220F. FauzyDAMS00'02"61621M. LaudaColoni00'02"91222C. ArtamiSport00'03"242
Foto: www.gp2series.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?