Společnost M Motors na podzim začlení do modelové nabídky oblíbený Space Star. Model, který díky vynikajícímu poměru hodnoty a ceny přinese alternativu k tradiční nabídce crossoverů a SUV.
„Mitsubishi Space Star přináší nový styl. Je hbitý, lehký a aerodynamický – prostě navržený tak, aby se bez problémů pohyboval po městě. Je pohodlný, dobře vybavený a navíc mimořádně praktický“ říká Marek Vodička, Marketingový a PR manažer M Motors CZ.
Space Star disponuje úspornými tříválci o objemu 1,0 nebo 1,2 l se spotřebou jen 4,6 l, ale i překvapivou dynamikou, díky které za sebou při akceleraci necháte mnohé konkurenty. Za snadným manévrováním stojí vynikající rozhled všemi směry a velmi malý poloměr otáčení, který dokonale doplňuje elektrický posilovač řízení. Brzdy vždy hbitě reagují a podvozek se chová zcela čitelně.
V souhrnu je Space Star zábavný a skromný současně; pro řadu majitelů zkrátka splňuje všechny požadavky. Největším luxusem v malém voze je vždy prostor. V této tradici pokračuje i Space Star; vlastně ho lze chápat jako vítěze v obestavění prostoru. Je zde tak dost místa i pro pasažéry s výškou nad 180 cm. Pohodlná sedadla s dobrou oporou jsou vzadu sklopná a dělená v poměru 60:40. V interiéru cestující naleznou řadu moderních technologií pro příjemnou jízdu včetně digitálního rádia, přehrávače CD s podporou formátu MP3, USB, čtyři reproduktory, ovládání na volantu, nebo klimatizaci.
„Jsme přesvědčeni, že Space Star se stane oblíbeným modelem pro všechny věkové skupiny našich zákazníků. Každému nabídne něco ze svých praktických vlastností. Kvalitu, bohatou výbavu, prostor, úsporné motory i bezpečnost na cestách“., dodává Vodička.
1,0 MIVEC
Výkon [k/ot./min]: 71/6000Točivý moment [Nm/ot./min]: 88/50000–100 km/h [s]: 16,7Maximální rychlost [km/h]: 172Kombinovaná spotřeba [l/100 km]: 4,6
1,2 MIVEC
Výkon [k/ot./min]: 80/6000Točivý moment [Nm/ot./min]: 106/40000–100 km/h [s]: 12,7 (13,5)Maximální rychlost [km/h]: 180 (173)Kombinovaná spotřeba [l/100 km]: 4,9 (5,0)
*Údaje v závorce platí pro automatickou převodovku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?