Roční vozy s sebou nesou řadu výhod, mezi ty hlavní patří jasný původ vozidla, garance najetých kilometrů i stále platná záruka. Benefitů spojených s takovýmto vozem je ovšem ještě mnohem více. Proč tedy zvolit automobil ze skončeného operativní leasingu?
V případě zájmu o pořízení ojetého vozu mají lidé problém s tím, že se většinou jedná o již starší vozy. Takové automobily, obvykle starší 3 a více let, mají navíc vysoký nájezd kilometrů. „Velmi častým problémem je v tomto případě nepravdivé podávání informací o reálném nájezdu, stáčení tachometrů a také absence servisních záznamů,“ uvedl Vilém Mandlík, Remarketing Team Manager společnosti Arval CZ.
Nabízí se tedy možnost koupě nového vozu. Zde se však zájemci potýkají s vysokou pořizovací cenou, která během prvního roku od pořízení rapidně ztrácí svou původní výši, a to až o 20 %. Co tedy v takové situaci dělat?Skončený operativní leasing poskytuje k odkoupení roční vozy
Ideálním a poměrně novým alternativním řešením je nabídka ročních vozů po skončeném operativním leasingu, jež dokonale spojuje výhody ojetých a zcela nových vozů. Jedná se o vozy se stářím zhruba 1 rok, které jsou po jednom jediném majiteli. „Součástí je atraktivní výbava, jasný a doložený původ v České republice, kompletní a pravidelný servis i tovární záruka,“ dodal Vilém Mandlík, Remarketing Team Manager. V nabídce mohou lidé najít klasické, užitkové i prémiové vozy, na své si tedy přijde každý zájemce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?