Celodenní neformální setkání majitelů vozů Dacia.Každý den se zvyšuje počet registrací. Dnešním dnem se zaregistroval 4700 účastník!
Před jedenácti lety započala uvedením modelu Dacia Logan nová éra značky Dacia. V současné době se jedná o nejrychleji rostoucí značku v Evropě v i České republice s nejmladší modelovou řadou. Celosvětově má značka Dacia přes 3 mil. spokojených zákazníků, v České republice je to přes 42 tis. zákazníků. Právě v reakci na rostoucí popularitu této značky mělo v Čechách minulý rok premiéru jedinečné celodenní setkání majitelů vozů Dacia pod názvem Dacia Piknik a tím se zrealizovala i u nás myšlenka společného odpočinkového dne, která se koná v mnoha zemích Evropy. Na první ročník této akce, která se uskutečnila v krásném prostředí volnočasových aktivit v Šiklově mlýně, přijalo pozvání téměř 4tisice majitelů vozů Dacia. Přípravy na letošní druhý ročník jsou již v plném běhu a jsme moc rádi, že jsme mohli podruhé za sebou využít centrum volnočasových aktivit Šiklův mlýn, jehož kapacita je téměř neomezená, neboť počty registrací na druhý ročník stoupají každým dnem. K dnešnímu dni je zaregistrováno na letošní Piknik více jak 4 700 osob, což je v porovnání s minulým rokem a stejným obdobím 5x více.Pro účastníky letošního ročníku jsou opět připraveny desítky celodenních volnočasových aktivit, koutky pro děti, soutěže a čtyři koncerty našich českých interpretů jakými jsou: Petra Janů, Dalibor Janda, František Nedvěd a skupina Yo Yo Band. Na facebooku Dacia může v současné době vidět přes 14 000 fanoušků zdravice a pozvánku na akci od Dalibora Jandy i Petry Janů.Účastníky akce čeká v odpoledních hodinách další pokus o nový český rekord se značkou Dacia, ale bližší informace zatím zůstávají překvapením.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?