Nový Volkswagen Polo je ještě atraktivnější. S akční výbavovou linií Start činí nově vstupní cena modelu Volkswagen Polo pouhých 241 900 Kč. Sériová výbava zahrnuje třídveřovou karoserii, manuální klimatizaci a rádio Composition Touch.
Nový Volkswagen Polo Start lze pořídit již za 241 900 Kč v kombinaci s tříválcovým motorem 1.0 44 kW/60 k, zatímco výkonnější varianta litrového tříválce s 55 kW/75 k přijde na 249 900 Kč. Akční výbavová linie Polo Start je k dispozici právě s těmito dvěma motory, které se vyznačují příznivou výkonovou charakteristikou, kultivovaným během a velmi nízkou spotřebou paliva. V sériové výbavě nechybí manuální klimatizace, rádio Composition Touch s černobílým dotykovým displejem, centrální zamykání a elektricky ovládaná přední okna.
Polo Start má v sériovém provedení třídveřovou karoserii, která může být za příplatek 6 000 Kč nahrazena pětidveřovou karoserií s mechanickým ovládáním oken zadních dveří. Zákazníci mají pro Polo Start na výběr dalších deset položek výbavy na přání, mezi něž patří 15“ ocelová kola, funkce Easy Entry pro snadné nastupování k zadním sedadlům, mlhové světlomety, náhradní ocelové kolo, středová loketní opěrka vpředu, odnímatelné tažné zařízení, textilní koberečky vpředu a vzadu, vnější zpětná zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie a tříramenný volant obšitý kůží.
Akční výbavová linie Polo Start rozšiřuje stávající nabídku modelů Polo Comfortline, Polo Highline a speciální edice Polo Comfort Edition, které si mohou zákazníci objednávat v kombinaci se zážehovými motory 1.0 55 kW/75 k, 1.2 TSI 66 kW/90 k a 1.2 TSI 81 kW/110 k nebo s turbodieselem 1.4 TDI 55 kW/75 k. Oba výkonové stupně motoru 1.2 TSI lze kombinovat alternativně s dvouspojkovou převodovkou DSG.
Nové Polo zaujme nejen svým atraktivním vzhledem, ale i novými informačními, zábavními a asistenčními systémy. Nové motory EU6 jsou v porovnání s předchůdcem až o 21 procent úspornější bez kompromisů v oblasti jízdní dynamiky.
Komfortem i bezpečností snese malé Polo srovnání s mnohem většími a dražšími vozy. Nové Polo přináší do třídy malých vozů mimo jiné multikolizní brzdu, systém sledování únavy řidiče, systém sledování okolí vozidla Front Assist se systémem nouzového brzdění City, adaptivní tempomat ACC a zadní kameru Rear Assist, čímž potvrzuje výjimečné postavení ve své třídě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?