Interiér modelu Kia Sorento třetí generace opět pozvedne zavedená měřítka luxusu v dané třídě, a to zejména díky moderní palubní desce obklopující prostor řidiče, měkčeným materiálům vysoké kvality a celé řadě pokrokových palubních technologií.
Uvedené změny společně rozšíří výhody oceňované majiteli tohoto populárního SUV značky Kia. Stylistické ztvárnění interiéru navrhl tým designérů z německého Frankfurtu, jenž se při své práci inspiroval u těch nejlepších současných hodinek švýcarských mistrů. Hladké křivky v interiéru vozu jdou ruku v ruce s velkým podílem materiálů měkkých na dotek, použitím kůže a stehování, stejně tak jako s nejnovější verzí technologie HMI (rozhraní člověk-stroj).
Středové části palubní desky dominuje velká obrazovka informačního a zábavního systému. Dlouhé plynule navazující křivky palubní desky obklopují řidiče a spolujezdce a současně akcentují velkou šířku a výraznou prostornost v interiéru vozu. Zcela nová Kia Sorento se koncem srpna představí veřejnosti v Koreji; evropská premiéra je naplánována na čtvrtek 2. října 2014 u příležitosti konání pařížského autosalonu.
zdroj: Kia Motors
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?