Moderní, dynamická a emocionální – tak vyjíždí nová ŠKODA Fabia na pomyslné přehlídkové molo soutěže automobilové elegance.
První designová skica odhaluje mladý, svěží malý rodinný vůz, z nějž vyzařují typické geny a nezaměnitelný charakter značky Škoda. Mladoboleslavští designéři touto novinkou poprvé uvedli do výroby designové prvky, které odkazují nejen na studii VisionC, ale také na vozy týmu Škoda Motorsport.
Z nové generace modelu Škoda Fabia vyzařuje větší dynamika, vášeň a emocionalita. Zcela nový, podstatně ostřejší vzhled sází na krystalické tvary, ostré linie a maximální preciznost. Hatchback se vyznačuje vyváženými, pevnými proporcemi – v porovnání s předchůdcem je nová Fabia o devět centimetrů širší a o tři centimetry nižší.
Ve svém třetím vydání se malá rodinná Škoda navíc dočká zcela nového a všestranně individualizovatelného konceptu interiéru. S kompletně nově vyvinutou řadou Fabia pokračuje automobilka v největší modelové ofenzívě ve své historii a opět dokazuje sílu značky Škoda.
zdroj: Škoda Auto
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?