Bridgestone – světová jednička mezi výrobci pneumatik a pryže – získal v Německu prestižní mediální ocenění „Deutscher Mediapreis 2014“ za uvedení městské sportovní pneumatiky Adrenalin RE002 na trh v roce 2013. Akce Bridgestone „Ultimate Experience“ u příležitosti uvedení nové pneumatiky Adrenalin na trh byla zvolena jako nejlepší v kategorii „Media Idea of the Year: brand experience/event“.
Ocenění převzali jménem společnosti Bridgestone Europe zástupci mezinárodní mediální agentury PHD Germany a agentury OMG Fuse, zaměřené na prezentaci značky a sociální média, na slavnostním vyhlášení výsledků ankety Mediapreis, které se uskutečnilo v Mnichově.
Cílovou skupinou prémiové sportovní pneumatiky Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 jsou vášniví řidiči, kteří milují sportovní jízdu a touží po vzrušující ovladatelnosti na svém každodenním okruhu po městě. V rámci jejího uvedení na trh bylo záměrem podpořit digitální marketingovou kampaň pozváním 60 předních evropských automobilových blogerů, aby si sami otestovali pneumatiku Adrenalin. Blogeři mohli za doprovodu profesionálních instruktorů prožívat vzrušení z řízení vozu obutého do pneumatik Adrenalin během víkendové akce Bridgestone „Ultimate Experience“ na jedné z nejúžasnějších závodních tratí v Evropě, na okruhu Ascari v jižním Španělsku.
Akce byla přijata s nadšením a okamžitě se o ní na internetu objevily pozitivně vyznívající reportáže. Blogeři během měsíce, který následoval po víkendu „Ultimate Experience“, zveřejnili 89 reportáží, fotografie, videa a články na motoristických webových portálech a sociálních sítích Facebook, YouTube, Flickr a Twitter, které zaznamenaly více než 372 000 jedinečných návštěvníků a 806 000 návštěv.
„Tím, že jsme blogerům umožnili vyzkoušet si pneumatiku Adrenalin na okruhu Ascari, jsme urychlili šíření zprávy o jejím uvedení na trh po digitální dálnici,“ říká Jake Rønsholt, ředitel pro korporátní a značkovou komunikaci společnosti Bridgestone Europe.
Zdroj: Tisková zpráva Bridgestone
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?