Důvodem je zejména chladné počasí a mrazy, a s tím související výměna pneumatik. V mrazu trpí více i naše auto, nemrznoucí směsí do ostřikovačů se to však nekončí. Mnohem častěji se Vám může stát, že v zimě prostě nenastartujete.
Způsobené to může být právě chladem, ale příčina může být i v baterií. Tu je třeba zejména v zimě pravidelně kontrolovat. Pokud nejezdíte na dlouhé trasy, jen zřídka ji dokáže nabít samotné auto. V zimních měsících se tedy nabíjení autobaterie doma nevyhnete. Právě prázdná baterie je nejčastějším důvodem podobných problémů. Mnohem častěji se však setkáváme i s nutností výměny některých součástek. Náhradní díly na Škodu nabízí i společnost VTV s.r.o.
V posledních týdnech neměli autoservisy nouzi o práci. S prvním sněhem jsme se všichni vrhli na přezouvání. Pokud jste museli čekat dlouho, zkuste tento problém v budoucnu řešit v předstihu. Zimní pneumatiky prostě musíte mít. Vyhnete se tak pokutám, ale hlavně budou naše cesty mnohem bezpečnější. V případě, že Vaše staré již nesplňují požadavky, poohlédněte se po nových. Jednoduše vybírejte v e - shopu, tu vždy najdete i nejvýhodnější cenu.
Šetřit se přece snažíme pořát a ani auto není výjimkou. Pokud Vás pravidelně zaskočí účet na čerpací stanici, máte jen dvě možnosti, omezit jízdu autem, to však pro většinu z nás je nemyslitelné, nebo pouvažovat nad LPG. Přestavba auta na tento plyn je finančně náročnější, avšak je nutné koukat i na návratnost LPG. Jednoduše tak zjistíte, že již po několika měsících se Vám investice vrátí a následně jezdíte s výraznou úsporou.
V chladných měsících většinou jízdy neomezujeme, spíše naopak. Auto využíváme i na zimní relax. Lyžování se tak stalo běžnou součástí každé zimy a pohodlné cestování vlastním autem je nezbytné. Počasí ale i výhodné ubytování láká i k našim sousedům.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.