Už máte vybraný vůz a teď už jen hledáte po autobazarech a přemýšlíte, jak nejlépe ho zafinancovat? V podstatě máte na výběr mezi vlastní hotovostí, leasingem nebo spotřebitelským úvěrem. Vše má nějaké výhody i nevýhody.
Nejrozumnější jsou vždy vlastní prostředkyNejlevnější je samozřejmě platba z vlastních prostředků. Je to určitě nejlevnější a nevzniká vám žádný závazek. Problém s použitím hotovosti na nové auto je však ten, že utracené úspory byste mohli brzo potřebovat někde jinde. Jinak je hotovost bezkonkurenčně nejlepší. Ne každý má však na nové auto našetřeno a pak musí využít nějaké formy splácení –většina významných autobazarů, jako je třeba AutoESA, poskytuje možnost sjednání leasingu nebo spotřebitelského úvěru přímo u nich.Spotřebitelský úvěr je bezpečnějšíZásadní výhodou je fakt, že auto je hned po koupi a zaplacení ze spotřebitelského úvěru vaše. Pokud tedy přestanete z nějakého důvodu splácet, na rozdíl od leasingu o vůz hned nepřijdete. Z tohoto důvodu je obvykle získání úvěru mírně obtížnější.Jinak jsou možnosti poměrně běžné – celková doba splácení kolem 7 let, akontace i od 0 %, pojištění proti neschopnosti splácet atd. Úvěr se zajišťuje u některého partnera autobazaru. Na výběr máte často i více společnosti, například jako u Auto ESA, reference na jednotlivé finanční ústavy si pečlivě projděte na internetu.Leasingová společnost vlastní váš vůz do splaceníJak již bylo řečeno, auto u leasingu není vaše až do splacení. Často je také vozidlo zapsáno ve smlouvě jako zástava úvěru. To znamená, že v případě, že přestanete splácet, vám leasingovka auto prostě odebere a pouze vám vrátí zpět určitou zaplacenou část. Cena auta však nezůstává stejná a nemůžete čekat, že dostanete zpátky úplně vše.K úvěru i leasingu si můžete pořídit výhodné pojištění všeho možného. Finanční ústavy využívají své velikosti při jednání s pojišťovnami a díky tomu jsou schopné poskytovat zajímavější ceny, než jaké si zájemce sjedná jako jednotlivec. Pojištění k ojetému autu si můžete domluvit také v Auto ESA, zkušenosti ukazují, že se vyplatí pořídit si pojištění, než pak platit drahé opravy.Ať už si vyberete způsob financování jakýkoliv, v autobazarech se vám budou věnovat a poradí ve všech problematických otázkách ohledně koupě a financování.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?