V pražské nákupní Galerii Butovice probíhá slevová akce spojená s výstavou jedinečného kusu Chevrolet Corvette Pace car. Server Autoroad.cz je mediálním partnerem akce.
Slevová akce společnosti INNOTECH, která běží v prodejně této značky v pražském nákupním centru Galerie Butovice, ale také na internetových stránkách společnosti, nabízí k zakoupení s velkou slevou paletu produktů. Mimo to je ale možné vyhrát i zbrusu novou Mazdu 3.
Je zde možné zakoupit paletu zboží, počínaje letními pneumatikami, přes litá kola, ochranu pneumatik před propíchnutím Tyreguardian, až po vyhledávací systém Sherlog a Guardys a to vše s až 40% slevou. A ještě k tomu vyhrát podobné zboží.
Zajímavý lákadlem celé akce je i vystavení jedinečného Chevroletu Corvette Pace car. Tento vůz je součástí speciální série vyrobené k příležitosti využití stejného typu jako vodícího vozu v závodech Indy 500. Oproti skutečnému vodícímu vozu chybí této specialitě jedině specifické okruhové vybavení, jinak jde o věrnou kopii okruhového vozu vyrobenou přímo automobilkou GM. Tento jediný vůz z celé tisícikusové série, který se nachází v ČR, je možné i zakoupit, jak jinak než s velkou slevou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?