Prestižním oceněním „Zlatá jehlice“, kterým koncern Volkswagen každoročně vyznamenává své nejlepší dealery, se od tohoto roku mohou chlubit další čtyři zástupci české prodejní a servisní sítě Volkswagen: Auto Jarov s.r.o., Autocentrum Elán s.r.o., Auto-Exner s.r.o. a Auto Strakonice s.r.o.
Zlaté jehlice uděluje vedení koncernu Volkswagen na základě nominací, navržených národními importéry jednotlivých zemí. „Kritéria jsou velmi náročná a hodnocení komplexní – výkony podniku za delší časové období, profesionalita při řízení, loajalita vůči reprezentované značce VW, kompetence a aplikace moderních metod a procesů v podniku a důležitá je i aktivita při uplatňování nejmodernějších technologických postupů a podobně,“ vysvětluje Rudolf Javurek, generální ředitel společnosti Import VOLKSWAGEN Group s.r.o. a dodává: „Společnosti Import VOLKSWAGEN Group se také díky výsledkům podařilo i v loňském roce nadále s přehledem umístit v prestižním žebříčku 100 nejlepších firem v České republice – CZECH TOP 100.“
Kromě Zlatých jehlic mohou nejlepší obchodní partneři získat i tzv. Diamantovou jehlici. Z dealerů v České republice se toto ocenění podařilo získat zatím pouze Josefu Fojtíkovi ze společnosti Auto Jarov s.r.o. a Janu Hellerovi ze společnosti AUTO Heller s.r.o. KR Rudolf Javurek, generální ředitel Import VOLKSWAGEN Group, je získal již v roce 1989.
Vratislav Strašil, vedoucí divize osobních vozů značky Volkswagen k tomu uvádí: „Mezinárodně uznávaná ocenění koncernu Volkswagen samozřejmě vypovídají také o úrovni daného trhu. Nás proto velmi těší, že rodina tuzemských držitelů Zlatých jehlic se rozrůstá a navíc máme již i dvě diamantové jehlice.“
Zdroj: Risková zpráva Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?