Suzuki přichází s podzimní akční nabídkou, která zahrnuje slevy na všechny nabízené modely.
Mini SUV Ignis a kompaktní hatchback Swift dostávají v rámci akce Bonusovka slevu až 11 000 Kč, a to včetně oblíbených verzí s pohonem 4x4 AllGrip. Pro hot hatch Swift Sport je akční cena výhodnější o 16 000 Kč.
Kompaktní SUV Vitara přijíždí do podzimní sezóny se slevou až 42 000 Kč, větší model S-Cross má slevu ještě o tisícovku vyšší, tedy až 43 000 Kč. U těchto dvou nejprodávanějších modelů (Vitara a S-Cross) získá zákazník u všech verzí nejen zvýhodněnou cenu, ale také sadu kol z originálního příslušenství tvořenou 16palcovými disky, zimními pneumatikami a ventilky TPMS. Celkový bonus u modelu S-Cross dosahuje tedy až 69 446 Kč.
Akce Bonusovka se také vztahuje na praktické hybridní kombi Swace, které je nyní možné získat se slevou až 50 000 Kč. Nejvyšší podzimní zvýhodnění je u rodinného plug-in hybridního SUV Across, kde činí sleva 270 000 Kč.
Všechny osobní modely Suzuki jsou i nadále zdarma kryty prodlouženou zárukou na 3+2 roky nebo 150 000 km.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?