Od 1. prosince přijímají autorizovaní prodejci ŠKODA AUTO Česká republika předobjednávky na modernizované SUV KAROQ. Nyní byl zveřejněn kompletní ceník a současně spuštěn i nový konfigurátor pro tuto modelovou řadu. První zákazníci si své vozy převezmou na jaře 2022.
Modernizovaná ŠKODA KAROQ začíná nově s výbavou Ambition na doporučené prodejní ceně 638 900 Kč včetně DPH.
Vyšší specifikace Style vstupuje do předprodeje s cenovkou 663 900 Kč.
Dynamicky střižená varianta Sportline, která se opět odlišuje vně i uvnitř, startuje na částce 763 900 Kč. V tomto případě je ovšem základní motorizací čtyřválec 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k).
Nově byly do ceníku zařazeny výbavové stupně Style Exclusive a Sportline Exclusive, které zahrnují doposud nejčastěji žádané položky na přání. Tyto exkluzivní verze, které povyšují modelovou řadu KAROQ na úroveň prémiových SUV, mohou zájemci objednávat za doporučené prodejní ceny od 773 900 Kč (Style Exclusive), resp. 848 900 Kč (Sportline Exclusive).
CENÍK
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?