Nový Volkswagen Golf Variant lze nyní pořídit za cenu hatchbacku. Výhodné financování od Volkswagen Financial Services s úrokem od 1 % ročně a povinným ručením za 1 Kč měsíčně. Další zvýhodnění 30 000 Kč včetně prodloužení záruky na 4 roky / 80 000 km při prodeji použitého vozu na protiúčet. Navíc možnost využití speciálního zvýhodnění pro podnikatele ve výši 45 000 Kč.
„Nový Variant na základě osmé generace Golfu je nyní ještě atraktivnější,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „K mimořádně prostornému interiéru, vynikající jízdní dynamice, úspornému provozu a inovativním technologiím jsme přidali zvýhodnění, která by si naši zákazníci neměli nechat ujít.“
Až do konce června budou autorizovaní prodejci značky Volkswagen nabízet „Dlouhý za cenu krátkého“. Název aktuální akční nabídky prozrazuje snížení ceny modelu Golf Variant na úroveň hatchbacku Golf. To znamená úsporu 30 000 Kč. Tím však výčet zvýhodnění, která se vztahují na skladové i nově objednané vozy, zdaleka nekončí.
Další bonus čeká na zákazníky, kteří při koupi nového modelu Golf Variant poskytnou svůj použitý vůz na protiúčet. Nejen, že prodejce vykoupí vůz jakékoliv značky za výhodnou cenu, kterou si zákazník může odečíst od pořizovací ceny nového vozu, ale navíc získá další cenové zvýhodnění až 30 000 Kč, a to včetně prodloužené záruky na 4 roky nebo 80 000 km. Dodatečná zvýhodnění navíc jsou pak ještě připravena pro podnikatele a firemní klienty.
Akční nabídku „Dlouhý za cenu krátkého“ doprovází výhodné financování od společnosti Volkswagen Financial Services. Při volbě úvěru lze sjednat velmi nízké úrokové sazby již od 1 % ročně. S financováním – ať úvěrem, nebo operativním leasingem – je v pravidelné splátce zahrnuto navíc také povinné ručení, a to za pouhou 1 Kč měsíčně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?