Na vývoji laciných aut pro rozvojové trhy, zejména ten Indický, měla automobilka Škoda Auto spolupracovat se zavedenou indickou společností Tata Motors, ovšem toto partnerství se poměrně rychle rozpadlo, neboť automobilky nebyly schopny najít společnou řeč.
Rozvojové trhy jsou ale velkým lákadlem jak pro koncern VW, tak pro samotnou automobilku. Nelze se proto divit, že v mladoboleslavských závodech se v posledních týdnech urputně snaží přijít na způsob, jak upravit platformu MQB A0 tak, aby bylo hotové vozidlo obstojným konkurentem pro zavedené značky - zejména co se ceny týče.
Bernhard Maier, výkonný ředitel Škoda Auto, v rozhovoru pro Reuters řekl, že automobilka je stále otevřena partnerstvím, která by přinesla požadovanou technickou i ekonomickou "synergii". Zda se nějaký velký potencionální partner objevil Maier nezmínil, ovšem podle jeho slov vede společnost jednání s několika Indickými dodavateli.
Kolem laciné Škodovky pro rozvojové trhy ovšem stále zůstává řada neznámých, ostatně ještě ani není jisté, zda skutečně dojde k použití platformy MQB A0. Na vině je samozřejmě její cena, na kterou jsou indičtí zákazníci velmi hákliví a která mnohdy rozhoduje.