Škoda Kodiaq Scout & Sportline vstupují na český trh, pod 860 tisíc je ale nepořídíte

Škoda Kodiaq Sportline
Škoda Kodiaq Sportline, foto: Škoda Auto
Antonín Marek , AutoRoad.cz 12. září 2017 12:09 | akt. 12. září 2017 12:45
Sdílej:

Značka Škoda pokračuje v SUV ofenzívě, od 15. září bude možno u autorizovaných partnerů značky ŠKODA v České republice objednávat nové atraktivní varianty modelu Škoda Kodiaq: Škoda Kodiaq Scout a Škoda Kodiaq SportLine. Ceny modelu Škoda Kodiaq Scout začínají od 863 900 Kč, sportovně laděný model Škoda Kodiaq SportLine je možné pořídit od 871 900 Kč s pohonem předních kol a DSG nebo s pohonem všech kol a manuální převodovkou

„Model Škoda Kodiaq je již od uvedení na trh v roce 2016 velmi úspěšný. K dnešnímu dni, evidujeme v České republice, od zahájení prodeje modelu v říjnu 2016, téměř 8500 přijatých objednávek modelu Kodiaq, přičemž více než 4500 vozů již našlo své spokojené majitele. Prostřednictvím obou nových variant Scout a Sportlinenyní dále rozšiřujeme naše SUV portfolio a nabízíme tak ještě atraktivnější vozy přizpůsobené individuálnímu vkusu,“ říká Luboš Vlček, ředitel ŠKODA AUTO Česká republika.

Model Škoda Kodiaq Scout je ve všech motorizacích vždy sériově vybaven pohonem všech čtyř kol a jeho robustní vzezření dokreslují specifické designové prvky včetně výrazných lišt vpředu i vzadu. Škoda Kodiaq Scout je k dispozici s motorem 1,4 TSI o výkonu 110 kW a manuální převodovkou od 863 900 Kč, v kombinaci s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG pak od 913 900 Kč. Silný benzinový agregát 2.0 TSI v kombinaci s DSG bude k dispozici od 953 900 Kč. Vznětový agregát 2,0 TDI o výkonu 110 kW v kombinaci s manuální převodovkou začíná na částce 908 900 Kč, s DSG od 958 900 Kč. Vrcholné provedení Kodiaq Scout 2,0 TDI (140 kW) DSG je možno pořídit od 1 018 900 Kč. Příznivcům sportovního stylu nabízí Škoda model Škoda Kodiaq Sportline, dynamickou variantu svého největšího SUV charakterizují černé designové prvky. Sportovně laděné SUV vstupuje na trh s cenou od 871 900 Kč, volitelně s motorem 1,4 TSI s pohonem předních kol a automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG, nebo s pohonem všech kol a manuální převodovkou.

S pohonem 4×4 a DSG je motor 1,4 TSI k dispozici od 921 900 Kč. Benzinová jednotka 2,0 TSI o výkonu 132 kW s pohonem 4x4 a DSG startuje na 961 900 Kč. Motorizace 2,0 TDI o výkonu 110 kW je k dispozici od 916 900 Kč v případě kombinace DSG s pohonem předních kol, nebo pohonu 4×4 s manuální převodovkou. Tentýž agregát s pohonem 4×4 a DSG startuje od 966 900 Kč. Nejsilnější provedení 2.0 TDI o výkonu 140 kW se pojí výhradně s pohonem všech kol a dvouspojkouvou automatickou převodovkou DSG, debutuje s cenou od 1 026 900 Kč.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.