Městský automobil Škoda Citigo se stane první obětí automobilky v jejím boji za větší podíl na trhu nových SUV. Že Citigo skončí na úkor vývoje dalšího vozidla ze segmentu SUV nepřímo potvrdil australskému serveru Motoring zástupce mladoboleslavské automobilky běhen představení modelu Kodiaq
Již během představení nového modelu Karoq byl vidět velký zápal automobilky Škoda Auto pro vývoj nových vozů se gemnetu SUV. Ostatně podobný přístup zvolila i automobilka Volkswagen, která už přijala plán na rozšíření nabídky SUV o 19 nových modelů.
Nic ale není zadarmo. Aby se vývojáři z automobilky mohli plně soustředit na nový model, muselo jim vedení sebrat některý ze starších projektů. Tím nešťastným modelem byla zamýšlená druhá generace vozu Škoda Citigo, která měla spatřit světlo světa na přelomu let 2019/20.
Na to už ale nedojde. Jak zaznělo v rozhovoru mezi redaktorem Motoring.au a Petrem Šolcem ze Škoda Auto, automobilka musí neustále sledovat vývoj jednotlivých segmentů a pokud se zdá, že nějaký segment je na poklesu, musí automobilka zaměřit svou pozornost na jiný model.
Část rozhovoru se také věnovala možné výrobě pickupu Škoda, po kterém na australském trhu volají již několik let. Podle tamních předpokladů se očekávalo, že společnost Škoda Auto představí upravený VW Amarok s jinou značkou. Na to však také nedojde, neboť automobilka nemá zázemí na žádném jiném trhu, kde by byl o vozy s touto karoserií větší zájem.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.